Here to help
Coronavirus update
Information from Lidl:

Lidl Employee Reviews for Kassamedewerker (m/v)

Kassamedewerker (m/v)17 reviews
Belgium17 reviews
Found 17 reviews matching the search
See all 6.468 reviews
Het was een leuk moment , leerrijk en zeker te doen
Pros
Collega’s zijn lief
Cons
Veel stress
Het is een leuke job als jobstudent je word met open handen ontvangen
Het is een plek dat je moet tonen dat je wilt werken. Je moet snel en nauwkeurig zijn. Als je met iets bezig bent maakt het af en dan pas ga jij naar je volgende taak. Wees heel respectvol tegen klanten en help hun altijd wanneer ze voor hulp vragen. Altijd klant gericht zijn.
Cons
Pas na 6maanden krijg je maaltijdcheques
geen aangename plaats om te werken. Je bent een nummer en dat merk je enorm.
Pros
niks
Cons
veel te veel om op te sommen
Wel veel bijgeleerd op korte termijn.
Bakkerij , non-food
Pros
Soms wel goede sfeer met collega's
Cons
Alleen water was gratis
Goede collega's en goede verloning. Fijne werksfeer.
heel veel geleerd , eerst als vliegende voor lidl wat heel plezierig is zo leer je de andere winkels en collega's ook kennen . Als vliegende kreeg je wel meer respect ! Als vaste medewerker ook heel leuk , ik deed mijn job enorm graag maar door sommige( pesterijen filiaalleiding) is daar spijtig genoeg een einde aan gekomen !
Pros
maaltijdcheques, goede collega's ook na werktijd en nog steeds
Cons
werkdruk
Met transpalet rijden,👍
Groepjes onder collega's,je hoort erbij of niet 😏
Als je een persoon bent die niet houd van een stressvolle sfeer, dan raad ik u deze job af. In de Lidl hoort men te genieten van de pauze, maar hard door te werken als je betaald wordt.
Pros
Mooie verloning (en compensaties zoals overuren)
Cons
Stressvol en erg zwaar werk
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Lidl?
ik hou ervan om nieuwe mensen te leren kennen en om met mensen te kunnen praten over van alles en nog wat. ik weet ook hoe je met mensen moet omgaan dat heb ik namelijk al meermaals geleerd op school bij 1 van mijn vakken. Lidl is een hele leuke winkel vind ik, je wordt altijd geholpen als je iets niet weet, je bent met iedereen vrienden alsof je elkaar al jaren kent. je kan gemakkelijk op weg gaan in je eentje, je weet altijd wat je moet doen, als je vast zit weet je naar wie je kan gaan en je kan er op rekenen dat je altijd geholpen wordt.
Pros
de sfeer, de mensen, de pauzes
Cons
sluiten vind ik minder leuk
Af en toe ongemakkelijke sfeer omdat de verantwoordelijke streng zijn en soms oneerlijk zijn. Verder is het een leuke job maar bij mijn onderhandelingen ging er altijd iets mis. De baas was altijd te laat, liet me altijd wachten of doet altijd iets verkeerd waardoor ik bv. Niet extra kon werken in de zomer, 2x 1 uur hebben gewacht op contract waarna hij niet kwam opdagen en 2 weken de telefoon niet opnam, ik kan verder gaan maar heb geen tijd om alles in details uit te schrijven. Het loon was redelijk met was bonussen zoals kortingsbonnen, maaltijdcheques (na 6 maanden) en 50% bonus na 18:00. Ik zou wel is bij Lidl kunnen werken maar bij een ander filiaal.
Pros
Geld
Cons
Strenge verantwoordelijke, communicatie met studenten bestaat bijna niet
elke dag is anders heb veel geleerd over voeding de directie is streng maar rechtvaardig. Heb heel toffe collega's.Ik kan niets bedenken van wat het moeilijkste was van de baan.Het leukste was de flexibele uren was er iemand ziek ik vervangde die persoon met plezier
Pros
altijd mensen rondom u
Veel werk en tijdsdruk
Aangename werksfeer

Goede verloning

Kans op doorgroeimogelijkheden
eerste maal in de verkoop, niet echt mijn ding. productie is mijn ideale job
Verloop werkdag
Een werkdag startte steevast met het uitladen van voedingswaren (eerst de gekoelde producten). Naarmate het drukker werd, werd ik ingeschakeld als kassierster. Dit afgewisseld met het uitladen van paletten, en het in orde houden van de winkel (lege kartonnen verpakkingen uit de winkel halen,...).

Collega's

De eerste dagen waren de collega's eerder onvriendelijk, en werd ik. Na ongeveer drie zaterdagen werd ik meer als kassierster en aanvulster ingeschakeld en waren de collega's vriendelijker in de omgang.

Moeilijkheden

De eerste dagen waren het moeilijkst, alles aanleren en dat in een strak tempo. Naarmate ik alles doorhad, ging alles veel vlotter.

Leukste van de baan

Het leukste is het kassierster-zijn. Achter de kassa zitten brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee: omgang met de klanten en met geld. Maar dit contact met de klanten is het fijnste aan de hele zaak. Ik prefereer achter de kassa te zitten dan paletten uit te laden. Dit laatste is namelijk heel belastend voor rug en nek: regelmatig zware zaken boven het hoofd tillen,...
Pros
contact met de klanten
Cons
Uitladen van paletten is zeer belastend voor de rug en nek
Aangename werksfeer
fijne collega's

Goede verloning

veel ontwikkelingsmogelijkheden
druk
tandje bij steken door werken

gedulden stres bestendig

leuk job goed verloond
Pros
maaltijdcheqes
Cons
geen alcohol op werk