LolaLiza

All
Belgium43 reviews
Found 43 reviews matching the search
See all 48 reviews
Belgian fashion company with international expansion plans.
Very ambitious company, things move fast. Teams are strong and young. Dynamic environment that respect work/life balance. Very low threshold to managers & shareholders. It's like a big family.
Pros
Colleagues
modern en fleurig
Bij Lola Liza heb ik steeds met veel plezier gewerkt, een heel goede werkgever, alles was bespreekbaar.

Het moeilijke aan de job was af en toe het zondag werk

Je klanten die komen zijn meestal vaste klanten waarvan je weet welke stijl en smaak ze hebben dit vind ik super dat je deze dan steeds kan verassen met opnieuw andere combo's
Me convenais pas
ceci était un job étudiant, non un emploi fixe. Pas mal.
Mauvaise ambiance
De part une situation difficile, l'ambiance au sein de l'entreprise était très mauvaise. Conflits, horaires abusifs... Stress permanent avec une poilitique du personnel pour le moins dévalorisante et irrespectueuse.
Excellent company to work
Lola Liza is a fun place to work at. Management is great not to mention teamwork. The work atmosphere in Lola Liza is always dynamic. In general, good values, trainings, a positive experience so far.
Pros
co-workers-benefits-location-work/life balance
Cons
benefits-progression
Een leuk familiebedrijf met doorgroeimogelijkheden
Destijds begon ik bij Lolaliza in Diest centrum als part time verkoopster.
Al snel schakelde ik door naar een full time betrekking en na enkele jaren kreeg ik de aanbieding om als shop manager aan de slag te gaan.

Dankzij de doorgroeimogelijkheden binnen Lolaliza ben ik ondertussen shop manager van 2 filialen.

Lolaliza is een leuk familiebedrijf waar je kan genieten van diverse opleidingen in verkoop, management, visual merchandising , ergonomie, ...

Er worden ook interne wedstrijden georganiseerd , er heerst een fijn teamgevoel.

Kortom een zeer aangenaam bedrijf om voor te werken.
Pros
teamsfeer, ontbijtmeetings, gratis uniform
Fijne werksfeer met doorgroeimogelijkheden en regelmatig opleidingen.
Werken bij Lolaliza is een gevoel van thuiskomen. Je wordt opgenomen in een hechte familie. Eerst krijg je een zeer volledige opleiding en daarna kan je steeds bij iemand terecht met je vragen of opmerkingen. Er is een mooi evenwicht tussen werk en privé. Er wordt altijd naar je geluisterd als je ideeën of opmerkingen hebt. Je harde werk wordt zeer gewaardeerd en beloond onder de vorm van een ontbijtje met je team of een barbeque met je regio of cadeaucheques. Aarzel dus niet om de stap te zetten om bij lolaliza te werken. Eens je er werkt wil je er nooit meer weg.
Pros
Fijne werksfeer, doorgroeimogelijkheden en gratis uniform
Fantastische werksfeer, droomjob.
Werken bij lolaliza is als thuiskomen. Elke dag opnieuw is het een uitdaging. Voor mij is dit absoluut mijn droomjob. De vele variatie en de samenwerking met collega’s maakt de ideale werksfeer. De ultieme beleving geven naar klanten toe is waar we elke dag opnieuw naar streven en dat maakt ons juist zo uniek. Er worden opleidingen en workshops voorzien, er word geluisterd naar het personeel, er zijn doorgroeimogelijkheden en dat maakt van lolaliza de ideale werkgever.
Pros
Opleidingen, leuke werksfeer, workshops, doorgroeimogelijkheden
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Gezellige werkomgeving
Druk dus snel werken.
Vriendelijke collega's.

Goed verdiend voor een jobstudent.

Perfecte hoeveelheid tijd pauze.
Heel leuk bedrijf om voor te werken!
Heel leuk bedrijf om voor te werken. Ikzelf heb eerst mijn stage gedaan bij Lola & liza, daarna heb ik een contract gekregen van bepaalde duur.
Helaas was er geen mogelijk voor een contract van onbepaalde duur, anders was ik hier nog aan het werk.
Goede leer ervaring, dankzij de lieve manager
Jaren geleden mijn verkoop carrière begon bij lola en liza wijnegem. Had een super manager die me veel heeft bijgebracht
esprit d'equipe
avant ouverture du magasin , controle de caisse ,lecture des mails et planification des instructions recues, verification des livraisons faites chaque jour, ouverture ,acceuil et conseils à la clientele, en meme temps deballage des colis à mettre sur cintre et correctement dispose dans le display , garder en permanence en vue les indices de vente et faire des changement si necessaire. faire les vitrines. A la fermeture nettoyer et ranger le magasin,faire les comptes,
a la maison faire les plannings
weinig respectvolle werkgever
geen balans tussen werk /privé
slechte arbeidsomstandigheden
aucune opportunité d'évolution.
dommage qu'il n'y a plus possibilité de monter en grade ou même d'avoir une temps pleins chez vous ; j'ai adorer travailler pour votre marque mais j'ai du partir pour raison d'h/mois . on me proposait un CDI 18H/semaines et ma DM ma bien spécifier qu'il n'augmenterais pas avant 5 ans ... j'ai 26 ans et un projet d'acheter une maison donc ce n'était vraiment pas comptable avec on contrat . Bien dommage car j'ai appris beaucoup chez vous et je m’épanouissais vraiment :)
Jobstudent verkoop
Ik heb hier geleerd om te werken met de kassa.

Het leukste aan deze job was het samenwerken met het team.
Leuke bedrijf!
Lolaliza is leuk bedrijf met een superleuke collectie!
In de winkel is het hard maar leuk werken en ligt de nadruk voornamelijk op de klantvriendelijkheid en het bedienen van klanten.

Mijn shopmanager is zeer toegankelijk en een aangenaam persoon om mee te werken. Het leukste aan mijn job vind ik de afwisseling en het contact met de klant.
Pros
collega's, klanten
Was een leuke ervaring, ging heel vlot, aangenaam om stage te doen
Alles werd op de puntjes uitgelegd en ik werd snel bij bestuurd. Top team!
Pros
Afwisseling
Cons
Geen pauze na langdurig rechtstaan.
Ambitieuze en familiale sfeer bij LolaLiza
Mijn avontuur bij LolaLiza begon als uitzendkracht. Na elke weken kreeg ik de opportuniteit om vast in dienst te komen. Dit heb ik mij nog geen enkel moment beklaagd! Ik raad LolaLiza aan aan mensen die houden van een leuke sfeer ondere collega's en geen schrik hebben om het nodige initiatief te nemen.
Pros
Ontbijt, onboarding, diversiteit
Aangenaam familiebedrijf
Bij LolaLiza kom je terecht in een aangenaam familiebedrijf.
Er heerst een losse, informele sfeer en het management is zeer toegankelijk. De meeste communicatie gebeurt tweetalig en de teams zijn heel divers samengesteld.

Het hoofdkantoor is vlot bereikbaar en bevindt zich op wandelafstand van het Centraal-Station.
Pros
ligging, management, collega's
Cons
koffie
Dynamisch Bedrijf met stores in Nederland
Geen dag is hetzelfde, Super leuke collega's.
Shops in Nederland aangestuurd.

Belgisch bedrijf, erg leuk om de bedrijfs cultuur te vertalen naar Nederland
Pros
Arbeidsvoorwaarden
Cons
Maar 4 shops in Nederland
Leuke job met leuke collega's
Zeer leuke plaats waar ik mijn vakantiejob heb gedaan. Het team is super leuk om mee samen te werken.
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at LolaLiza. Our community is ready to answer.
3,7
3,5