LUNCH GARDEN Employee Review

View all LUNCH GARDEN reviews

productieve dag bij lunchgarden
FunctieKeukenhulp (Former Employee) –  Burcht7 March 2018
Altijd lachen,
ik heb veel geleerd daar, ik heb geleerd om serieus te zijn als het werk moest gebeuren en als er eventjes niets te doen was ging ik ook vragen wat er nog gedaan kon worden.
lunchgarden is een toffe keten over heel belgie verspreid natuurlijk.
in lunchgarden werken is niet altijd hetzelfde, het is een heel varrierende job de ene dag sta je met die mensen en moet je groenten en vlees aanvullen de andere dag sta je weer met de collega waar je goed met overeen komt en moet je weer klanten bedienen, het was elke keer een andere taak.
meestal stond ik van voor het eten uit te scheppen.
Pros
gratis lunch
Was this review helpful?Yes 2No 1Report

Other LUNCH GARDEN Employee Reviews

une journée type
CREW LEADER (Current Employee) –  Libramont9 May 2019
Le matin commence à 7H pour se terminer à 14H30,
mise en place petit déjeuner avec cuisson des viennoiserie tenu de la caisse mise en place de la ligne nettoyage des friteuses des hottes etc cuisson des plats en cuisine pour le repas du midi.
La journée commence à 11h pour se terminer à 21H30,
service à la ligne jusqu'à 15H puis ranger la ligne et la nettoyer, coupure de 15H à 16H rangement de la livraison surgelé, frais, sec
mise en place de la ligne pour le service du soir préparation de la mise en place pour le lendemain.
Le management n'a pas un bon niveau, il est orienté pour l'individualisme et non pour la bonne entente. Le travail n'est pas évolutif.
Pros
patron correcte
Cons
pas d'évolution
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Leuk om te werken en te eten
Zaalmedewerker + kassa + keuken (Former Employee) –  Brugge2 April 2019
Super leuke plaats om te werken. En langs te gaan eten. Het is er zeer gezellig zowel de werksfeer als huiselijke sfeer. Zit je met een probleem kan je altijd bij iemand terecht.
Pros
Vertrouwelijke sfeer
Cons
Enorm zwaar werk
Was this review helpful?YesNoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at LUNCH GARDEN. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8