Lyreco

All
Belgium25 reviews
Found 25 reviews matching the search
See all 244 reviews
Strong result driven culture and employee focused
Company with a culture focused on results. Continuously trying to optimise and engaging its' employees to simplify life at work for its' customers. Change is happening and Lyreco adapts itself continuously to the market situation.
Bon environment de travail
J aime mon boulot car c est job varié, on apprends de nouvelles choses tous les jours ! Bonne ambiance, belle équipe et package salarial attrayant. Opportunité d'evolution satisfaisante. Si vous avez une bonne résistance au stress, ce job est fait pour vous !
Pros
Package salarial
Cons
Stress/charge de travail
Bonne entente entre chauffeur
Peu de valeurs humaines de la part de la direction
Pros
Cheque repas
Cons
Inhumain
A l'écoute de ses ouvriers
Cette une société bien structuré et hiérarchisé. Le travail estbien définit et très bien encadré.
favorable , agreable
l’entreprise tout va bien mais les machines retracks sont trop petite.les appels a & heure ou 30 mn avant la prise de poste c'est vraiment trop stressant essayer de signaler les intérimaires une journée avant
Pros
les jus, thé et café mis a notre disposition
Cons
R, A, S
Een sterk groeiend bedrijf gemaakt door passionele, gedreven werknemers
Lyreco is een sterk groeiend bedrijf en dit dankzij de ontzettende gedrevenheid en passie die de werknemers er elke dag laten zien.
Deze mensen zijn dan ook waar alles binnen Lyreco om draait. Vanaf de eerste dag wordt er een volledige opleiding voorzien in basis sales technieken, een uitgebreide productopleiding, hoe moet ik een prospect benaderen, hoe herken ik een bepaalde typologie van klant,... Een zeer sterke basis voor elke startende verkoper, maar evenzeer een vaak nieuwe en meer uitgebreide leerschool voor al ervaren verkopers. Maar deze inductie is slechts een fractie van wat het bedrijf allemaal te bieden heeft op vlak van development. In welke fase van je carrière je je namelijk bevindt, Lyreco zet heel sterk in op mensen die willen leren en vooruit willen, mensen die zich willen ontwikkelen in hun huidige job of op termijn willen doorgroeien naar een nieuwe uitdaging. Naast deze training en ontwikkelingsmogelijkheden op maat van elk individu biedt het bedrijf ook tal van mogelijkheden om door te groeien en dus promotie te maken indien de ambitie en nodige competenties hiervoor aanwezig zijn. Ongetwijfeld de reden waarom ikzelf na meer dan 10 jaar nog steeds met heel veel plezier en een grote smile elke dag aan de slag ga...
Pros
training, ontwikkeling van mensen, doorgroeimogelijkheden, leuke werkomgeving, passie voor het vak, verandering
Dynamisch bedrijf gedreven door en voor jonge 'krijgers' (m/v/o)
Lyreco is een groot bedrijf dat erin slaagt zijn familiaal karakter te behouden.
Er wordt hard gewerkt en ruimte gegeven om 'out of the box' te denken en die suggesties om te zetten in werkelijkheid.

Iemand die graag verantwoordelijkheid neemt en teamgeest belangrijk vindt, voelt zich bij Lyreco als een vis in het water.

Het is een jong & dynamisch bedrijf, waar je alle kansen tot zelfontwikkeling krijgt.

Goede resultaten leiden tot promotie, trouwe tevreden klanten tot voldoening & de motivatie om terug elke dag het beste van jezelf te geven.
dynamisch bedrijf met mooie doorgroei mogelijkheden
werk bijna 7 jaar bij Lyreco en heb al verschillende mogelijkheden gekregen om mijn ding te doen. Lyreco is zich bewust van de nieuwe dynamieken in de markt en werkt hard aan hun toekomstig succes. Als werknemer kan je een directe impact hebben op dat toekomstig succes. Dat geeft een fijn gevoel!
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Mensen ontwikkelen om het bedrijf te laten groeien
Ik had al voor enkele organisaties gewerkt voor ik bij Lyreco startte.
Geen enkele was zo mensgericht als Lyreco. Er worden niet alleen persoonlijke ontwikkelingsplannen gemaakt, ze worden ook uitgevoerd en opgevolgd. Dit zorgt mee voor een gezond, positief werkklimaat. Lyreco begrijpt dat het laten groeien van de mensen ervoor zorgt dat het bedrijf groeit. Een echte aanrader!
Essayez c'est y rester!!!
Lyreco vous offre une vraie évolution de carrière et la possibilité d'évoluer sans cesse!
Une ambiance de travail au top et de vrais avantages!
Fijn team in een aangenaam bedrijf
Tijdelijke functie uitgevoerd. Terecht gekomen in zeer aangenaam en mensgericht team. Ook het gekregen vertrouwen en respect vanuit management was groot. Vanuit mijn ervaring: topwerkgever
Pros
Bedrijf met mooie waarden die ze ook in praktijk uitdragen (vrijwilligerswerk, milieubewust, ...)
Cons
Cafetaria kan gezelliger ingericht worden
travail de livreur agreable
mon domaine preferer donc bon boulot mal heureusement pas tres bien payer
Environnement agréable
Société dynamique et reactive
Orienté résultats

Ambiance de travail agréable
Environnement agréable
Toujours en mouvement.
Possibilité de monter en grade avec ancienneté.

Les collègues sont relativement sympathique.
Gezellige en toffe werkomgeving
Ik werk hier wel graag. Maar wil dichtbij huis gaan werken. En zou ook graag meer willen verdienen.
Pros
Er wordt veel rekening gehouden met uw privé en werk
Cons
Lage loon
Environement de travail très stressant
Après 18 ans d'ancienneté dans cette entreprise j'ai fait un peu le tour. je suis à la recherche de nouveaux défis.
Pros
avantage extra légaux, chèques repas, assurance groupe et assurance hospitalisation gratuite
Professionele club met mooie ontwikkelmogelijkheden
Fantastisch bedrijf om voor te werken. Succesvol bedrijf met goede ontwikkelmogelijkheden voor ambitieuze mensen.
Pros
Ontwikkelmogelijkheden
dynamisch bedrijf met enthousiaste medewerkers
positieve punten zijn
goede groepssfeer, ontwikkelingsmogelijkheden

goed gestructureerde organisatie

logistiek sterk platform.
Pros
flexibele weruren en locatie
Cons
management
pauses en expedition
porter des charges
changement de secteur tres rare

bonne organisation generale

bonne equipe fixe plus interimaires incertains

ne pas savoir quand on travaillera sous contrat

aucune qualification requise
Pros
remuneration en hausse en travail de nuit
Cons
pas de repis
Productive workplace
* New Business is very important
* New Business 30% visit in an day

* I get a certificate about my succes in New Business

* 14 visits of company in a day...
Pros
Free lunches
Cons
Short breaks
Journée type chez Lyreco
Une journée type chez Lyreco,
La journée débute à 13h30 par l'allumage des machines et le check des commandes. Ensuite lancer la gravure des plaques de textes, sortir tous les document pour la production et l'envoi, sortir les support (Trodat) du stock pour montage. Exécuter le montage et faire l'emballage et mettre à l'envoi les cachets terminé.

Les points agréable du travail: il est varié, dans une bonne ambiance de travail
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Lyreco. Our community is ready to answer.
3,6
3,4