Lyreco

Lyreco Employee Reviews

Found 26 reviews matching the search
See all 285 reviews
Company with a culture focused on results. Continuously trying to optimise and engaging its' employees to simplify life at work for its' customers. Change is happening and Lyreco adapts itself continuously to the market situation.
J aime mon boulot car c est job varié, on apprends de nouvelles choses tous les jours ! Bonne ambiance, belle équipe et package salarial attrayant. Opportunité d'evolution satisfaisante. Si vous avez une bonne résistance au stress, ce job est fait pour vous !
Pros
Package salarial
Cons
Stress/charge de travail
Peu de valeurs humaines de la part de la direction
Pros
Cheque repas
Cons
Inhumain
Tres diversifie mais manque cruel de formation management
Cette une société bien structuré et hiérarchisé. Le travail estbien définit et très bien encadré.
l’entreprise tout va bien mais les machines retracks sont trop petite.les appels a & heure ou 30 mn avant la prise de poste c'est vraiment trop stressant essayer de signaler les intérimaires une journée avant
Pros
les jus, thé et café mis a notre disposition
Cons
R, A, S
Lyreco is een sterk groeiend bedrijf en dit dankzij de ontzettende gedrevenheid en passie die de werknemers er elke dag laten zien. Deze mensen zijn dan ook waar alles binnen Lyreco om draait. Vanaf de eerste dag wordt er een volledige opleiding voorzien in basis sales technieken, een uitgebreide productopleiding, hoe moet ik een prospect benaderen, hoe herken ik een bepaalde typologie van klant,... Een zeer sterke basis voor elke startende verkoper, maar evenzeer een vaak nieuwe en meer uitgebreide leerschool voor al ervaren verkopers. Maar deze inductie is slechts een fractie van wat het bedrijf allemaal te bieden heeft op vlak van development. In welke fase van je carrière je je namelijk bevindt, Lyreco zet heel sterk in op mensen die willen leren en vooruit willen, mensen die zich willen ontwikkelen in hun huidige job of op termijn willen doorgroeien naar een nieuwe uitdaging. Naast deze training en ontwikkelingsmogelijkheden op maat van elk individu biedt het bedrijf ook tal van mogelijkheden om door te groeien en dus promotie te maken indien de ambitie en nodige competenties hiervoor aanwezig zijn. Ongetwijfeld de reden waarom ikzelf na meer dan 10 jaar nog steeds met heel veel plezier en een grote smile elke dag aan de slag ga...
Pros
training, ontwikkeling van mensen, doorgroeimogelijkheden, leuke werkomgeving, passie voor het vak, verandering
Lyreco is een groot bedrijf dat erin slaagt zijn familiaal karakter te behouden. Er wordt hard gewerkt en ruimte gegeven om 'out of the box' te denken en die suggesties om te zetten in werkelijkheid. Iemand die graag verantwoordelijkheid neemt en teamgeest belangrijk vindt, voelt zich bij Lyreco als een vis in het water. Het is een jong & dynamisch bedrijf, waar je alle kansen tot zelfontwikkeling krijgt. Goede resultaten leiden tot promotie, trouwe tevreden klanten tot voldoening & de motivatie om terug elke dag het beste van jezelf te geven.
werk bijna 7 jaar bij Lyreco en heb al verschillende mogelijkheden gekregen om mijn ding te doen. Lyreco is zich bewust van de nieuwe dynamieken in de markt en werkt hard aan hun toekomstig succes. Als werknemer kan je een directe impact hebben op dat toekomstig succes. Dat geeft een fijn gevoel!
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Lyreco?
Ik had al voor enkele organisaties gewerkt voor ik bij Lyreco startte. Geen enkele was zo mensgericht als Lyreco. Er worden niet alleen persoonlijke ontwikkelingsplannen gemaakt, ze worden ook uitgevoerd en opgevolgd. Dit zorgt mee voor een gezond, positief werkklimaat. Lyreco begrijpt dat het laten groeien van de mensen ervoor zorgt dat het bedrijf groeit. Een echte aanrader!
Lyreco vous offre une vraie évolution de carrière et la possibilité d'évoluer sans cesse! Une ambiance de travail au top et de vrais avantages!
Tijdelijke functie uitgevoerd. Terecht gekomen in zeer aangenaam en mensgericht team. Ook het gekregen vertrouwen en respect vanuit management was groot. Vanuit mijn ervaring: topwerkgever
Pros
Bedrijf met mooie waarden die ze ook in praktijk uitdragen (vrijwilligerswerk, milieubewust, ...)
Cons
Cafetaria kan gezelliger ingericht worden
mon domaine preferer donc bon boulot mal heureusement pas tres bien payer
Société dynamique et reactive Orienté résultats Ambiance de travail agréable
Toujours en mouvement. Possibilité de monter en grade avec ancienneté. Les collègues sont relativement sympathique.
Ik werk hier wel graag. Maar wil dichtbij huis gaan werken. En zou ook graag meer willen verdienen.
Pros
Er wordt veel rekening gehouden met uw privé en werk
Cons
Lage loon
Après 18 ans d'ancienneté dans cette entreprise j'ai fait un peu le tour. je suis à la recherche de nouveaux défis.
Pros
avantage extra légaux, chèques repas, assurance groupe et assurance hospitalisation gratuite
Fantastisch bedrijf om voor te werken. Succesvol bedrijf met goede ontwikkelmogelijkheden voor ambitieuze mensen.
Pros
Ontwikkelmogelijkheden
positieve punten zijn goede groepssfeer, ontwikkelingsmogelijkheden goed gestructureerde organisatie logistiek sterk platform.
Pros
flexibele weruren en locatie
Cons
management
porter des charges changement de secteur tres rare bonne organisation generale bonne equipe fixe plus interimaires incertains ne pas savoir quand on travaillera sous contrat aucune qualification requise
Pros
remuneration en hausse en travail de nuit
Cons
pas de repis
* New Business is very important * New Business 30% visit in an day * I get a certificate about my succes in New Business * 14 visits of company in a day...
Pros
Free lunches
Cons
Short breaks