Lyreco Employee Review

View all Lyreco reviews

Een sterk groeiend bedrijf gemaakt door passionele, gedreven werknemers
Sales Director (Current Employee) –  Benelux8 March 2018
Lyreco is een sterk groeiend bedrijf en dit dankzij de ontzettende gedrevenheid en passie die de werknemers er elke dag laten zien.
Deze mensen zijn dan ook waar alles binnen Lyreco om draait. Vanaf de eerste dag wordt er een volledige opleiding voorzien in basis sales technieken, een uitgebreide productopleiding, hoe moet ik een prospect benaderen, hoe herken ik een bepaalde typologie van klant,... Een zeer sterke basis voor elke startende verkoper, maar evenzeer een vaak nieuwe en meer uitgebreide leerschool voor al ervaren verkopers. Maar deze inductie is slechts een fractie van wat het bedrijf allemaal te bieden heeft op vlak van development. In welke fase van je carrière je je namelijk bevindt, Lyreco zet heel sterk in op mensen die willen leren en vooruit willen, mensen die zich willen ontwikkelen in hun huidige job of op termijn willen doorgroeien naar een nieuwe uitdaging. Naast deze training en ontwikkelingsmogelijkheden op maat van elk individu biedt het bedrijf ook tal van mogelijkheden om door te groeien en dus promotie te maken indien de ambitie en nodige competenties hiervoor aanwezig zijn. Ongetwijfeld de reden waarom ikzelf na meer dan 10 jaar nog steeds met heel veel plezier en een grote smile elke dag aan de slag ga...
Pros
training, ontwikkeling van mensen, doorgroeimogelijkheden, leuke werkomgeving, passie voor het vak, verandering
Was this review helpful?Yes 3No 2Report

Other Lyreco Employee Reviews

Bon environment de travail
Sales Executive (Current Employee) –  Vottem27 August 2019
J aime mon boulot car c est job varié, on apprends de nouvelles choses tous les jours ! Bonne ambiance, belle équipe et package salarial attrayant. Opportunité d'evolution satisfaisante. Si vous avez une bonne résistance au stress, ce job est fait pour vous !
Pros
Package salarial
Cons
Stress/charge de travail
Was this review helpful?YesNoReport
Bonne entente entre chauffeur
Chauffeur livreur permis B (Former Employee) –  Merchtem28 March 2019
Peu de valeurs humaines de la part de la direction
Pros
Cheque repas
Cons
Inhumain
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Lyreco. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,6