MAKKIE

MAKKIE Employee Reviews

Showing all 8 reviews
het werk zelf is leuk als je graag poetst natuurlijk. Het wordt soms niet genoeg gewaardeerd van de mensen waar je gaat. Vind wel dat het loon wat beter mag zijn voor het werk dat je doet. Maar soms voelt het bij mensen als thuiskomen, de mensen die het waarderen maken het ook heel aangenaam om te werken.
Pros
onder de mensen
Cons
loonpakket
Jammer niet erg goed betaald(.zware job )Wel leuke uren toffe sfeer .
Pros
Goede werkgevers mooie uren
Cons
Zwaar beroep niet zo goed betaald
ik werkte daar maar als je belde naar de verantwoordelijke was ze niet vriendelijk en verstond soms de situatie niet ze toonden geen begrip
Na enkele keren bij Makkie tewerkgesteld te zijn was de laatste keer dan ook definitief de laatste keer.
Leuke posten af en toe ,zelfstandig werken ,opleiding mogelijk
Pros
Elektronische maaltijdscheqeus
Het is er leuk om te werken omdat je er ook nieuwe mensen leert kennen.
bij ieder klan dat ik kom moet ik overal bijna hetzelfde doen, ramen, deuren,stof dweilen, strijken,..ik heb daar niks bijgeleerd , had al mijn ervaring mee van mijn vorig werkde directie en collega's zie je zo goed of nooitik kan mij moeilijk terug aanpassen aan hele dagen terug te gaan poetsen nadat ik zelfstandig ben geweest in de horecaje komt met veel mensen in contact
Er word jaarlijks wel iets georganiseerd voor de werknemers , zoals receptie met maaltijd , ook voor de kinderen van de werknemers is er bv met pasen een eitjes zoektocht voorzien.Ik heb veel geleerd , onder anderen dat ieder mens anders is en soms valt dit mee en soms valt dit tegen , maar heb geleerd dat je voor iedereen respect moet hebben wil je zelf ook gerespecteerd worden.De directie is gewoon fantastisch ... ze helpen je waar ze kunnen als je met problemen zit of dergelijke zullen zij u altijd bijstaan.Staan altijd voor u klaar , luisterend oor en alles blijft tussen 4 muren.Het moeilijkste van die baan was , het fysieke aspect ... het is een job die niet te onderschatten is en vergt lichaamlijk veel kracht.Het leukste aan de job was dat je regelmatig met mensen in contact komt en terwijl je aan het werk bent gerust eens een babbeltje kan slaan , een korte pauze nemen of genieten met de klanten van een tasje koffie, dit hoort dus ook bij de job wat het moeilijke aspect dan weer verzacht !Collega's zagen wij niet veel daar we ieder op een andere plaats werkten (prive aan huis ) maar ik was daar delegee en ik kwam wel regelmatig met collega's in contact en moet zeggen dat dit alles altijd vlotjes verliep!
Pros
waardering en respect voor je werk, goed loon !
Cons
fysiek redelijk zwaar !
  1. Employee Reviews