Massimo Dutti Employee Review

View all Massimo Dutti reviews

Agréable
Vendeuses (Former Employee) –  Schaarbeek8 August 2017
Donne de bon conseille, esprit d'équipe si manque de compréhension ils sont la pour nous aider
Was this review helpful?Yes 7No 2Report

Other Massimo Dutti Employee Reviews

Slecht gevoel
Fashion advisor (Former Employee) –  Aalst3 October 2019
De eerste maand ongeveer leek alles heel goed te gaan. Je moet wel veel onthouden in één keer maar dat vond ik zeker niet erg, de collega’s waren heel behulpzaam en vriendelijk en het management zoals het moest zijn.
Naarmate ik er langer werkte ervaarde ik een heel andere sfeer, dat ging geleidelijk aan.
Men ging zich ongevraagd bemoeien met mijn privé leven en bij een evaluatiegesprek voelde het aan alsof ik nooit goed had gepresteerd in de maanden die ik er al werkte. Ik vond ook dat de eisen die men stelde inzake het uiterlijke voorkomen e.d. (soms overdreven) hoog waren en zeker voor iemand die er werkte als student maar daar kan ik nog begrip voor tonen aangezien men zo een bepaald imago probeerde uit te stralen én deze regels kwamen vaak van bovenaf.
Er waren zo nog verschillende dingen die misliepen en mij een slecht gevoel bezorgden. Dit was vooral i.v.m. managers, mijn gewone collega’s heb ik altijd graag gehad.
Misschien lijkt dit allemaal te negatief om waar te zijn maar nadat ik mijn ontslag heb ingediend ben ik te weten gekomen dat verscheidene studenten gelijkaardige klachten hadden ondervonden en daardoor ook vroegtijdig hun contract hadden stopgezet.
Mijn bedoeling met deze review is niet om dit bedrijf een slechte naam toe te schrijven maar enkel om andere studenten, die er eventueel aan denken om te soliciteren bij deze specifieke winkel van de keten, op de hoogte te brengen van hoe mijn werkervaring hier is geweest.
Pros
Goed loon (+maaltijdcheques), nuttige vaardigheden bijgeleerd
Cons
Zie review
Was this review helpful?YesNoReport
Enseigne reconnue
Vendeuse (CDI) (Current Employee) –  Brussel23 May 2019
Travaillez pour une enseigne tel que Massimo Dutti m'a permis d'apprendre à maîtriser les techniques commerciales inhérentes au métier. De ce fait, je sais m'adapter rapidement et être opérationnel en un minimum de temps.
Was this review helpful?YesNo 1Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Massimo Dutti. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,1