Review over Massimo Dutti van een medewerker

Bekijk alle reviews over Massimo Dutti

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellige collega's en aangename werksfeer
Fashion adivisor (voormalige medewerker) –  Aalst5 augustus 2016
Leuke job, je leert steeds nieuwe mensen kennen. Je krijgt een flexibele uurrooster en je komt terecht in een jong dynamische team.
Pluspunten
Korting op artikelen
Minpunten
Weinig coaching
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 1Rapporteren

Andere reviews over Massimo Dutti van medewerkers

Slecht gevoel
Fashion advisor (voormalige medewerker) –  Aalst3 oktober 2019
De eerste maand ongeveer leek alles heel goed te gaan. Je moet wel veel onthouden in één keer maar dat vond ik zeker niet erg, de collega’s waren heel behulpzaam en vriendelijk en het management zoals het moest zijn.
Naarmate ik er langer werkte ervaarde ik een heel andere sfeer, dat ging geleidelijk aan.
Men ging zich ongevraagd bemoeien met mijn privé leven en bij een evaluatiegesprek voelde het aan alsof ik nooit goed had gepresteerd in de maanden die ik er al werkte. Ik vond ook dat de eisen die men stelde inzake het uiterlijke voorkomen e.d. (soms overdreven) hoog waren en zeker voor iemand die er werkte als student maar daar kan ik nog begrip voor tonen aangezien men zo een bepaald imago probeerde uit te stralen én deze regels kwamen vaak van bovenaf.
Er waren zo nog verschillende dingen die misliepen en mij een slecht gevoel bezorgden. Dit was vooral i.v.m. managers, mijn gewone collega’s heb ik altijd graag gehad.
Misschien lijkt dit allemaal te negatief om waar te zijn maar nadat ik mijn ontslag heb ingediend ben ik te weten gekomen dat verscheidene studenten gelijkaardige klachten hadden ondervonden en daardoor ook vroegtijdig hun contract hadden stopgezet.
Mijn bedoeling met deze review is niet om dit bedrijf een slechte naam toe te schrijven maar enkel om andere studenten, die er eventueel aan denken om te soliciteren bij deze specifieke winkel van de keten, op de hoogte te brengen van hoe mijn werkervaring hier is geweest.
Pluspunten
Goed loon (+maaltijdcheques), nuttige vaardigheden bijgeleerd
Minpunten
Zie review
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Enseigne reconnue
Vendeuse (CDI) (huidige medewerker) –  Brussel23 mei 2019
Travaillez pour une enseigne tel que Massimo Dutti m'a permis d'apprendre à maîtriser les techniques commerciales inhérentes au métier. De ce fait, je sais m'adapter rapidement et être opérationnel en un minimum de temps.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Massimo Dutti. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,1