Maxi Zoo

Maxi Zoo Employee Reviews

Found 24 reviews matching the search
See all 269 reviews
Bij Maxi Zoo is het een aangename werksfeer, omdat de klanten met hun huisdieren langs komen. Dat maakt je dag altijd goed. Af en toe organiseerd Maxi Zoo evenementen in de winkel voor de klanten, alsook buiten de winkel voor de werknemers (Family Day).
Ik schrok van het loon dat echt wel laag ligt. Het is echt wel fysieke arbeid maardaar wordt je niet naar betaald. Vandaar ik ook vermoed dat ik vooral jingere mensen zie bij Maxi zoo. Ik ben er niet lang gebleven.
Pros
Sollicitatie ging snel
Cons
Absoluut geen loon naar werken
Lieu de stage très agréable travail dans la bonne humeur et le sourire
Chez MAXI ZOO.. C'est vraiment super chouette a travailler, le personnel t'encourage chaque jours et tu évolue super bien
Pros
Boire quand on a soif et également pour aller au toilette
Cons
15 minutes pour la petite pause
Door mijn ervaring van 20 jaar als zelfstandige op landbouwbedrijf lag deze job dichtst bij mijn ervaringen. Contract gestopt door personeelstekort en wij moesten overuren doen die niet betaald werden. Dit geruime tijd
Équipe très soudée et n'hésite pas à venir en aide au stagiaire si besoin est
Les collègues etaient sympas et nous formaient correctement pour le travail. J'effectuais la même charge de travail qu'un employé rémunéré, voir plus.
Pros
Pause régulière
Cons
Constamment pousser le client à l'achat
Esprit d'équipe, bon système d'organisation, l'aspect agréable manipulation des animaux
Pros
Pas de tensions dans l'equipe
Cons
Très bon magasin avec une bonne équipe très agréable. journée très charger clientèle aimable
Pros
bonne entend dans l'équipe
Cons
dur physiquement
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Maxi Zoo?
productieve en gezellige werkomgeving met fijne team
Op zich is maxi zoo een leuk concept , verkoop is echt mijn ding! Maar er is daar nog VEEL werk aan de winkel, in het algemeen dan :p Persoonlijk vind ik dat ze geen respect hebben voor mensen die toch dat ietsje meer doen dan anderen! Als je ziek bent houden ze echter geen rekening met het feit dat je je echt slecht voelt. ja knikkers bereiken meer dan mensen die durven hun mond open doen. Dan wordt je eruit geflikkerd... Natuurlijk zijn sommige filiaalleiders echt schatjes waaraan je je kan optrekken. Wil je iets kwijt kan je best praten met een Gerant dan met het hoofdkantoor want de grote bazen trekken zich van NIKS aan zolang er maar geld in het laatje komt. Jammer genoeg.
Pros
leuke collega's, gratis koffie, Vrijheid in de winkel
Cons
geen respect voor personeel, stank voor dank!
J'ai adoré travailler avec les animaux et faire partie de leur équipe
Avec une équipe agréable et qui accueillera tout étudiant qui y mettra du sien, Maxi ZOO offre un cadre de travail plus qu'agréable pour les étudiants. De plus, la clientèle fidèle aux magasins vous facilitera l'approche avec celle-ci.
sait très agréable de travailler pour leur enseigne.C'est une super équipe qui est soudée.En cas de soucis ils sont a l’écoute. ils s' entraide entre eux.
Pros
bonne ambiance au sein de l’équipe
Cons
difficile d’évolué dans leur entreprise
Bij een contract voor Commerciële winkelbediende deeltijds 19u per week. voor bepaalde duur ( 3 maanden ) kan je er zeker van zijn dat je na 3 maanden opnieuw naar werk kan gaan zoeken . Of je nu je best doet of niet. En vooral de periode Nov, Dec, en Januari is ideaal voor Maxi Zoo. Zo hebben ze tijdens de kerst en nieuwjaarsperiode + de Solden een goedkope werknemer erbij. Goed gezien Maxi Zoo !
Pros
goedkoper eten voor uw eigen huisdier
Cons
geen werkzekerheid
In maxi zo kan men je werkt heel gezellig en toch productief maken door de klanten verder te helpen. Hier heb ik ook heel veel bijgeleerd gehad in verband de dieren. Ook heb ik hier enorme leuke en leerzame opleidingen gehad. De moeilijkheid was wel al de zware etenszakken en kattenzand in de rekken te laden vermits deze loodzwaar zijn. Administratief was dit ook wel een hele ervaring maar daar zijn we goed doorgekomen vermits ik heel snel en goed aanneem en bijleer.
Pros
maaltijdcheques
Cons
geen begrip hoe je er uit ziet hoe je ook werkt (je moet in profiel passen met je looks)
supper lieve en vriendelijke collegas ze hebben me supper geholpen en veel bijgeleerd!
Pros
vriendelijkheid
Cons
soms is het te warm
comptabilité des caisse, vente direct, orienter et conseiller la cliente, tenue d'une caisse, déchargement de camions, prise des commandes, réaménagement des rayons, préparation folder
Un très bon stage Déchargement du camion, remise en rayons, conseils clients, facing. Une équipe jeune
Cons
intieme werkvloer en contact met colega's . respect voor de werknemers en een goed leidingschap.
Horaire qui varie Contact avec le client caissière remise en rayon Salaire adapté
  1. Employee Reviews