Meat&More

Meat&More Employee Reviews

Found 29 reviews matching the search
See all 30 reviews
Featured review
Meat&More selected this as a representative review
Vond het leuk om daar te werken collega's waren ook heel aardig
15 October 2020
Bedankt voor je review. Een aangename werksfeer vinden we zelf heel belangrijk.
Lage lonen.Maken beloften die ze niet nakomen.Profiteren van hun personeel.Geen aangename werksfeer. Hoe hoger de functie hoe groter de air.
Pros
Structuur
Cons
Al de rest eigenlijk.
23 October 2020
Bij Meat&More, Buurtslagers en Bon'Ap vinden we transparantie en werkgeluk heel belangrijk. We betreuren daarom dat je dat niet zo ervaren hebt.
leuke sfer voor werk en sympathique collega.allen kan nog better de huren
15 October 2020
Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je graag werkte bij ons. Je opmerking over de werkuren nemen we alvast mee.
Ben hier als student begonnen, vond het er enorm leuk dus ook mijn vaste job daarvan gemaakt. Je werkt maar met een paar collegas waardoor je je geen nummer voelt, altijd goede werksfeer, het werk zelf is afwisselend en de uren vliegen voorbij, moest de winkel niet gesloten zijn in mijn regio had ik daar nog altijd gewerkt.
15 October 2020
Bedankt voor je leuke review! Jammer genoeg sluiten er soms winkels, maar we openen ook meerdere nieuwe filialen per jaar. Hou dus zeker onze vacatures in de gaten, mocht je opnieuw willen starten ;-)
Ik vond het een hele toffe job met veel variaties en een fantastische werksfeer
15 October 2020
Bedankt voor je fijne review! Variatie en een aangename werksfeer is waar we naar streven.
district manager kon niet met gepraat worden, overuren konden niet opgenomen worden door personeelstekort
15 October 2020
Bedankt voor je review. Door onze snelle groei zoeken we inderdaad nog steeds extra versterking, al willen we dat de impact daarvan op onze huidige medewerkers zo min mogelijk is. We nemen jouw feedback alvast mee!
algemeen gesproken is dit een goed bedrijf om voor te werken (dicht bij huis, goed bereikbaar, goede hrbp's) het enige waar ze toch aan zullen moeten werken is het beloningsysteem, ze mogen werk maken van hun lonen; die momenteel te laag liggen in vergelijking met andere bedrijven. verder een zeer goed bedrijf die je ondersteund
Pros
goede hrbp, ondersteuning
Cons
loon
15 October 2020
Bedankt voor je review. De feedback over het loonbeleid nemen we zeker ter harte. Als bedrijf streven we namelijk naar een stimulerend, competitief en kostenbewust loonpakket voor elke medewerker. Daarom volgen we actief de markt op met het oog op het welzijn van iedereen.
Een bedrijf die de sterren belooft, maar als er bepaalde mensen niet op u gezicht kunnen, dan lig je snel buiten... Verantwoordelijken die niet op de werkvloer zijn, maar het dan toch voor het zeggen hebben... Te lakse mentaliteit en achterklap! En ze willen veel, maar zijn er nog belange niet?
Van 8u tot 17u Zelfstandig Altijd op Tijd betaalt.
Ze roddelen teveel en beweren dat je dingen slecht doet en in het gezicht zeiden ze dat je het goed deed.
Pros
Maaltijdcheques
Cons
Bemoeiden zich tussen broer en zus
Leuk werk maar teveel verandering van personeel en te verre verplaatsingen
Pros
Verloning stipt op tijd
Cons
Te grote verplaatsing van huis naar werk
Le travail était soit trop présent soit inexistant. Beaucoup de changement au niveau du staff
Afhankelijk van de dienst waar je in terecht komt, worden er veel kansen gegeven om te groeien.
je moet toch ervaring hebben om dit te doen . Niet veel opleidingen dus zelfstandig zijn het is een job die je graag moet doen vooral omdat het met verse voeding is .
Pros
gratis koffie
Een hele toffe studentenjob, toch wel de leukste die ik gedaan heb!
Deze job lag mij minder. Het was veel hetzelfde. Ook was de werksfeer niet optimaal.
Werkte er heel graag maar doorziekte van men vader spijtig genoeg moeten stoppen
- Zeer leuk en sociaal - Dat je ook op een aangename manier kan werken - Correct - sociaal en comuniserend - dat je het 8.5u moet kunnen volhouden - Dat je contact hebt met de mensen
Pros
middagpauze doen wat je wil
Cons
ontwikelingsmogelijkheden
Momenteel enorm veel belegde broodjes .heb veel geleerd en ben tenslotte ook 23 jaar zelfstandig geweest , leuke job maar komen sommige afspraken niet na daar ik heel concreet in ben en eerlijk deurt het langs , toffe collega's wel paar die niet kunnen zwijgen en vertrouwen is vertrouwen voor mij
Pros
Cons
Nooit eens zeggen goed gewerkt ook na de brand geweest om alles te kuisen niks
Ben zeer sociaal en behulpzaam werk ook graag in het weekend . Doe mijn job super graag ( verkoop ). Week graag in taemverband .
Cons
Houw niet van roddels op het werk
Bij Meat&More kan ik mijn talenten verder ontwikkelen: mijn takenpakket is gevarieerd en de filiaalverantwoordelijke geeft me vaak nieuwe uitdagingen. Zo volg ik de omzet- en productiviteitscijfers op de voet naast mijn werk in de winkel en het atelier.
Pros
Talentontwikkeling