Media Markt

Media Markt Employee Reviews

Found 81 reviews matching the search
See all 1.203 reviews
• Answered inbound calls and provided information regarding electronics devices • Assisting our French customers knowing better about our electronics devices • Updated client’s information and resolved complaints • Assist clients on our electronics products by helping them making good better choices.
Attention, quand ils n’ont plus besoin de vous ils font le nettoyage
Pros
Salaire, liberté des horaires
Cons
Respect des gens
Veel verloop personeel. Slechte stimulans werknemers.
Ik heb er veel geleerd zeker hoe om gaan met klanten
Ik werkte daar graag , ik sta graag klaar voor mensen
J'ai commencé à y travailler en tant qu'étudiante puis j'ai continué en interim. Travail agréable, horaires bien définis, collègues sympathiques
Super travail quoi que physique car il faut rester dans les rayons afin de renseigner les clients
Pros
Chèque repas
J'ai été tout de suite intégrée et l'équipe qui vous entoure fait passer les journées beaucoup plus rapidement.
C'est le lieu qui m'a donner le plus envie de travailler. Les gens qui y travaillent sont polis et respectueux. Ils disent toujours bonjour et sont très agréable. Le directeur est très sympa et il est toujours très à l'écoute.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Media Markt?
J ai adoré travailler chez eux , ranger aider à mettre tout en place , aider à ranger les rayons dans une atmosphère géniale et détendue ,aider les clients ...
Leuke werkplek om de eerste 5 jaar te starten om ervaring op te doen, als je wil doorgroeien lokaal heb je weinig kans.
Je suis la depuis 13 ans j'ai envie d'un challenge mais en soie ses que du plaisir de s'occuper des clients
Pros
Boisson chaude gratuite
Cons
Beaucoup de clientèle pas Asser de personnel
En raison d'une équipe assez jeune, une bonne ambiance entre collègues est certainement présente.
Pros
Assurance Hospitalisation
Cons
Chèque répas de €3.30
Top werkplaats, leuke werksfeer & hechte team xxxx
Een typische dag bestaat uit het vullen van de rekken en het verkopen van de producten waar je verantwoordelijk voor bent. Management pushed elke dag voor het behalen van targets en indien deze niet gehaald worden, wordt er gedreigd met ontslag.
Fijne job, leuke collega’s en veel afwisseling! Geen spijt gehad van de afgelopen jaren alleen de balans privé en werk is wat moeilijk met de openingsuren.
Jonge en innovatieve werkomgeving. Constante bijscholing en ruimte voor ideeën.
De kracht die mediamarkt heeft zit vooral in de band met collega's. Zij zijn diegene die je elke dag optrekken en je de energie geven om er terug tegenaan te gaan. Ik werk er nog steeds voorlopig. Het enige dat mij tegenhoud is in dit bedrijf is het leiderschap en het korte termijn kijken. Ipv te investeren in meer personeel moet iedereen steeds meer doen dit vaak zonder of met een kleine compensatie qua loon. Snelle winst is het belangrijkste.....mochten ze enkele 100 euro's meer betalen en iets meer personeel in dienst nemen zouden de klanten positiever zijn en zou het werk efficiënter worden. Plus zou de winst per jaar veel hoger kunnen zijn ook omdat het personeel zich meer gewaardeerd zou voelen en meer passie voor de job hebben. Desalniettemin is het over het algemeen een goede sfeer in meerdere zaken en is er respect, samenhang en echte vriendschap en respect tussen de locale medewerkers.
Pros
Ziekte verzekering, personeelskorting, collega's
Cons
Loon, doorgroeimogelijkheden
Médiamarkt est une société atypique, malgré une grande taille, elle peut garder un caractère très familial, de nombreuses occasions sont offerte aux personnels pour créer des liens, ceux ci permettant de renforcer la cohésion de celle-ci sur le terrain. - Le management directe est très souvent à l'écoute des employés. - Les possibilités d'évolution sont réelles - Des formations sont données aux personnels pour leur offrir un meilleur bagage
Pros
la culture d'entreprise
Cons
Le salaire
Variërende functies, veel doorgroeimogelijkheden maar work/life balans is moeilijk. Lange werkdagen, soms geen tijd om pauzes te nemen...
Pros
personeelkorting
malgré une longue carrière (près de 12 ans), l'évolution dans ce type de société n'est pas aisée.
  1. Employee Reviews