MEDIAFIN Employee Reviews

Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
bedrijf met sterke merken en gepassioneerde medewerkers
HR Manager (Current Employee) –  Brussels Hoofdstedelijk Gewest24 November 2017
Het is niet voor niets dat Mediafin als één van de weinige media-organisaties standhoudt in het moeilijke medialandschap. Haar medewerkers werken met trots en passie voor haar producten. De journalisten leveren kwaliteitsjournalistiek af, de marketing bedenkt steeds weer innoverende campagnes en de sales gaan elke dag enthousiast op pad om de producten te verkopen.

Het is een resultaatsgericht bedrijf, wat betekent dat de cijfers er moeten liggen en er dus een gezonde werkdruk is. Elk record wordt gevierd met bubbels, taart en een applaus, waarmee toch ook de appreciatie voor het harde werk wordt getoond.

Als je graag de handen uit de mouwen steekt en vooruit wilt gaan, ben je bij Mediafin op de juiste plaats.
Pros
inspirerende werkomgeving
Was this review helpful?YesNoReport
De financieel economische tijd
Advertising specialist luxury goods (Former Employee) –  350010 January 2016
Werken voor de TIJD is boeiend omdat het medium erg kwalitatief is op diverse vlakken. Je komt in contact met ernstige bedrijven en marketing-managers. Je krijgt ernstige marketing tools.
Mijn salesmanager, Ineke Lecompte was echter een onmens. Zij liet geen flexibiliteit toe en eiste dat ik eerst naar het hartje van Brussel reed om om 10uur bij mijn eerste klant te zijn in Leuven. Zo was ik 5 uren per dag onderweg en had ik maar één potentiële klant gezien rond 11 uur. Ik kreeg geen enkele vrijheid en mijn talenten werden absoluut niet benut. Ik werd thans gedurende 5 weken gescreend door een zeer gekend recruteringskantoor.
Bazen zonder vertrouwen kunnen beter niet solliciteren voor een managementsfunctie.
Pros
intelligente competente collega's en een klassevol product
Cons
5 tot 6 uren per dag in het verkeer
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Mediafin
Graphiste prépresse (Former Employee) –  Bruxelles16 December 2015
L'ambiance de travail est agréable. Les collègues et chefs sont en général attentifs si vous avez des problèmes personnels et mettent tout en œuvre pour vous aider.
Concernant les opportunités de développement elles sont faibles pour ne pas dire inexistantes. En tout cas dans le domaine du graphisme.
Culture de l'entreprise très présente.

Bref, un avis positif dans l'ensemble.
Was this review helpful?Yes 4No 1Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at MEDIAFIN. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8