MEDIAFIN

MEDIAFIN Employee Review

View all MEDIAFIN reviews

Mediafin
Graphiste prépresse (Former Employee) –  Bruxelles16 December 2015
L'ambiance de travail est agréable. Les collègues et chefs sont en général attentifs si vous avez des problèmes personnels et mettent tout en œuvre pour vous aider.
Concernant les opportunités de développement elles sont faibles pour ne pas dire inexistantes. En tout cas dans le domaine du graphisme.
Culture de l'entreprise très présente.

Bref, un avis positif dans l'ensemble.
Was this review helpful?Yes 4No 1Report

Other MEDIAFIN Employee Reviews

Zeer professioneel mediabedrijf met erg gedreven medewerkers.
Personal Assistant (Current Employee) –  Brussel29 November 2017
Wat mij vooral opvalt bij de collega's van Mediafin, is de drive die ze hebben om van al onze merken TOPMERKEN te maken.

Niet altijd evident in de huidige media context, maar het lukt hen toch elke keer opnieuw. Chapeau!
Was this review helpful?YesNoReport
bedrijf met sterke merken en gepassioneerde medewerkers
HR Manager (Current Employee) –  Brussels Hoofdstedelijk Gewest24 November 2017
Het is niet voor niets dat Mediafin als één van de weinige media-organisaties standhoudt in het moeilijke medialandschap. Haar medewerkers werken met trots en passie voor haar producten. De journalisten leveren kwaliteitsjournalistiek af, de marketing bedenkt steeds weer innoverende campagnes en de sales gaan elke dag enthousiast op pad om de producten te verkopen.

Het is een resultaatsgericht bedrijf, wat betekent dat de cijfers er moeten liggen en er dus een gezonde werkdruk is. Elk record wordt gevierd met bubbels, taart en een applaus, waarmee toch ook de appreciatie voor het harde werk wordt getoond.

Als je graag de handen uit de mouwen steekt en vooruit wilt gaan, ben je bij Mediafin op de juiste plaats.
Pros
inspirerende werkomgeving
Was this review helpful?YesNoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at MEDIAFIN. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8