MediaGeniX

MediaGeniX Employee Reviews

Found 1 review matching the search
See all 2 reviews
Deze werkplaats promoot een '' work / life '' balance. Niets is minder waar, wanneer je het leven wil leiden dat zij willen dat je leidt dan is er geen probleem. Het is work = life naar mijn mening. Er wordt veel gedaan '' alsof '', alles moet goed overkomen voor de buitenwereld, streven voor titels enzovoort maar in de praktijk wordt het amper uitgevoerd. 1 van de dingen die meermaals herhaald worden in dit bedrijf is dat je elke '' zorg of vraag '' mag stellen en dat ze open zijn je te helpen. Ik heb dit 1 keer gedaan , grootste fout die Ik gemaakt heb, HR vond dit niet leuk en werd hier meermaals voor afgestraft. Ik durf zelfs te zeggen dat ik me gediscrimineerd voelde. Er zijn een aantal goede collega's daar. Collega's die weten hoe de vork in de steek zit. Het is snelgroeiend bedrijf dus kans op een eventuele promotie of verplaatsing zit er in. Over het algemeen is dit kantoor heel koud en stil, het is nu '' in '' dat je allemaal aan dezelfde tafel moet aanschuiven om te werken, niet logisch noch niet praktisch.
Pros
Voorzien soep en drank, mogelijkheid op reizen voor werk, extra onbetaalde/betaalde verlofdagen
Cons
Hr, Oneerlijk, ik voelde me gediscrimineerd, onpraktisch, niet efficiënt werken
See more MediaGeniX reviews
You may want to try: