Mens

Mens Employee Reviews

Showing all 4 reviews
Werken voor MENS is in één woord zalig. Werken op projectbasis zorgt ervoor dat variatie troef is. Elke omgeving heeft zijn eigen identiteit en elke dag is anders. Je leercurve blijft lineair stijgen. Je werkt heel zelfstandig, maar toch werk je niet alleen. Ik hoor mijn MENS collega's dagelijks. We smijten ons allemaal meer dan 150% in onze projecten waardoor het belangrijk is om ook aandachtig te zijn voor de werk privé balans. Er heerst bij ons ook een echte 'continu leren' en feedbackcultuur.
Pros
Jobinhoud, bedrijfscultuur, leuke collega's
Werken bij MENS? Dat staat voor mij gelijk aan het geluk hebben dagelijks mijn drive en ambitie kwijt te kunnen in een sterk groeiverhaal. Dankzij onze onsite formule werken wij bij onze klanten zelf, een dag als HR consultant ziet er dan ook nooit hetzelfde uit. Zowel jobinhoudelijk als qua sectoren is variatie sterk aanwezig. De collegialiteit binnen het MENS team is voor mij een uiterst belangrijke factor voor mijn werkgeluk. Omdat we allemaal in diverse bedrijven aan de slag zijn, maken we maandelijks tijd om met het team samen te komen. Dit om kennis te delen, kruisbestuiving te voorzien, maar zeker en vast ook informeel bij te praten met het bijhorende glaasje!
Werken bij Mens is jezelf vaak tegenkomen... op een goede manier. Zelf vind ik het zeer belangrijk om te groeien en om af en toe een push te krijgen in de juiste richting of om nog een stapje verder te gaan. Werken bij Mens is vaak op locatie en vraagt veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid maar niet zonder een team van topcollega's dat steeds achter je staat en bereid is om je na een werkdag een autorit vol inzichten te bieden. Kortom, het is uitdagend, leerrijk, soms tegen de muur lopen maar de steun krijgen om er daarna weer sterker uit te komen.
Pros
Hecht team.
Cons
Door steeds op locatie te werken zien we elkaar niet zo veel, gelukkig horen we elkaar telefonisch wel zeer vaak om dit te compenseren.
We bestaan uit een team van gedreven consultants die zich elke dag opnieuw gepassioneerd inzetten voor onze kandidaten en onze klanten. Opgeven staat niet in ons woordenboek. We zijn een team waarbij alles mag en kan besproken worden en we helpen elkaar bij elk dossier. Ik ben dankbaar dat ik me mag omringen met zo'n fantastische mensen.
  1. Employee Reviews