Ministerie van Defensie

All
Belgium3 reviews
Found 3 reviews matching the search
See all 424 reviews
de sfeer de laatste vijf jaar toen ik tewerkgesteld was in zeebrugge waren ok
gedurende de 39 jaar diens heb ik in leuke en minder leuke plaatsen afgedeeld geweest. soest (duitsland) was ik zelf nog een snotneus maar wist heel goed dat ik dit leventje niet wou verder doen. na een ingangsexamen te doen als onderofficier was ik meteen geslaagd. na twee jaar opleiding zedelgem en doornik ben ik naar ludenscheid gegaan als autoelectricien. zeer leuke sfeer. toen ben ik een jaar onderrichter geweest over mijn vak te zedelgem om daarna vijftien jaar twerkgesteld te worden in verschillende magazijnen in st niklaas. boeiend maar geen al te goede sfeer. dan heb ik tien jaar voor nato gewerkt als klusjesman tuinier cantinier chauffeur electricien enz. zeer goede sfeer. na de sluiting werd ik afgedeeld als admin en technieker in ieper. zeer deprimerende sfeer waar de meeste officieren van middelbare leeftijd op de ouderen neer keken.jongeren kon je daar al helemaal niet vinden. de gemiddelde leeftijd bedroeg 50 jaar. de laatse vijf jaar zat ik in zeebrugge als scheepselectricien waar ook een goede sfeer was
Mooie periode met veel afwisseling en variatie
Karaktervorming
Samenwerking

Variatie

Teamplayer

Beroepsvorming

Afwisseling
vast contract is een pluspunt
Over 30 jaar werken bij het Ministerie van Defensie:
Het vast contract is zeker een pluspunt. En heb ook de kans gekregen om cursussen te volgen: overheidsopdrachten, word, excel..

De hiërarchie staat bij Defensie hoog in het vaandel.

De samenwerking tussen militairen en burgers bij Defsensie is niet vanzelfsprekend.

Regelmatig nieuwe software systemen maakt het ietwat ingewikkeld.

Het leuke van de job is altijd veel collega's rondom en nieuwe dingen aanleren.
Pros
Gratis koffie
Cons
de afstand thuis-werk
See more Ministerie van Defensie reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Ministerie van Defensie. Our community is ready to answer.
3,5
Work/Life Balance