Ministerie Vlaamse Gemeenschap Employee Reviews

Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
gezelige werkomgeving en collega's
Administratief bediende (Former Employee) –  BRU13 November 2015
Ik doe mijn werk heel graag maar de mentaliteit is hier alles behalve.
Pros
leergierig, bekwam
Cons
te weinig geduld
Was this review helpful?YesNoReport
wij hadden ook regelmatig een uitstap of mee gaan met de opmeter om de gegevens reschtreels in te voeren
Technisch bediende (Former Employee) –  Brussels, BRU23 September 2015
wij hadden glijdende uren dus ge mocht beginnen en eindigen wanneer je wilde maar ge moest wel zorgen dat je op het einde van de week aan 36 uren kwam ik ging altijd met de trein naar het werk en die was meer te laat dan op tijd
ik heb daar geleerd met de computer te werken en grote plotters te bedienen ook gewone programma's en software te gebruiken
de directie was toen onder leiding van een direkteur en meerdere ingenieurs
er waren een stuk of 8 tekenaars en 1 hoofdtekenaar het werk was het ontwerpen van kruispunten en rotondes dus geen wegen het was een toffe bende en er was ook veel plezier aan de arbeid
als ik in verlof of zo was moest iemand mij vervangen maar dan moest ik wel eerst iemand opleren van de tekenaars
Dat Ik vrij kon functioneren zoals ik wilde werken en dus redelijk vrij kon werken
Pros
er was aan elk van de gebouwen in Brussel een restaurant aan en voor 2, 5 euro kon men daar een volledige maaltijd nemen
Cons
bij de maaltijd kon men wel een flesje wij of een glas bier hebben
Was this review helpful?YesNoReport
aantrekkelijke, flexibele en loyale werkgever
Beleidsmedewerker (Current Employee) –  Brussel16 October 2012
Mijn job houdt voornamelijk beleidsvoorbereidend werk in met betrekking tot Vlaamse en Europese statistieken en indicatoren.
Pros
goede werk-privéverhouding; werkzekerheid
Cons
weinig sociaal contact
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Ministerie Vlaamse Gemeenschap. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,7Work/Life Balance