Molecule Employee Reviews

Found 3 reviews matching the search See all 6 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
jobstudent
Orderpicking / beveiliging (Former Employee) –  Vichte29 April 2019
Slechte ervaring. Werd te werk gesteld als orderpicker/beveiliging als jobstudent. Werd het minimumloon betaald plus de werkomstandigheden waren onmenselijk. Moest werken op een zolder waar het +30°C is zonder airconditioning (was natuurlijk in de zomer) en stoffig er werd ook geen water aangeboden. Collega's werden er misselijk door de hitte. Na 17u vertrokken mijn collega's naar huis en stond er dan helemaal alleen voor tot 18u30. Onvriendelijke bazin en collega's. Veel geroddel onderling. Geen leuke sfeer, niet persoonsgericht, geen empathie en zijn niet begaan met hun medewerkers (merkte ik ook aan sommige verhalen van de vaste werknemers). Winst maken is hier duidelijk het oogmerk. Het werk op zich was leuk, de uren ook, op donderdag ben je vrij.
Pros
leuk werk, goeie uren
Cons
onvriendelijk, slecht betaald, slechte werkomstandigheden
Was this review helpful?Yes 3NoReport
zeer aangename werkomgeving.
Kassierster (Current Employee) –  Vichte18 October 2017
gezellige werkomgeving met vele sociale contacten. Werknemers zijn handelbaar met de bazen we zijn geen nummers maar nog altijd gerespecteerde mensen.
Pros
kan verlof zelf kiezen.
Cons
altijd w-end werk en feestdagen.
Was this review helpful?Yes 8No 2Report

See more Molecule reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Molecule. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,2