Nestlé Reviews

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Bedrijfscultuur
funny place to work, no grow potential
Employé administratif (huidige medewerker) –  Brussel17 november 2017
Nestlé is a good place to work if you look for job security. if you are ambitious you better look for another company. not many options if you are young, you have to be very patient and work hard
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Envirronement de travail
Nutrition Health & Wellness Assistant (voormalige medewerker) –  Bruxelles10 januari 2017
Très bonne expérience chez Nestlé, une entreprise qui se soucie vraiment du bien être de ses employés.
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Ethique douteuse
Analyste de données (voormalige medewerker) –  Anderlecht30 maart 2016
Il faut une mentalité particulière pour pouvoir travailler chez Nestlé et garder la conviction de travailler dans le bon sens

Il s'agit d'une entreprise où il faut se battre pour progresser, au milieu de requins et pour des patrons qui n'hésiteront pas à vous mettre à la porte du jour au lendemain.

Certains postes demandent une flexibilité exceptionnelle, d'autres moins

Les avantages sociaux sont le plus gros avantage, ainsi que le salaire des cadres.

Du point de vue de l'éthique, mieux vaut ne pas avoir de valeurs humanitaires, il s'agit du n°1 ou 2 de l'agro-alimentaire, avec tout ce que cela implique au niveau de l'exploitation de pays du tiers-monde.
Pluspunten
salaire élevé, avantages sociaux
Minpunten
Ethique douteuse, politique d'entrprise
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Great Job
Mascot (huidige medewerker) –  Local Wal-Marts17 maart 2014
I had a great time with Nestle', and I recommend it for anyone that enjoys working in a fun environment.
Pluspunten
free lunches
Minpunten
Hot and sweaty in the bunny suit
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 11Rapporteren
gezellig werkomgeving
Assistente Marketing & Sales Trade Assets (voormalige medewerker) –  Anderlecht30 oktober 2012
je moet een sterke communicatieve vaardigheden hebben voor dit job. Heel ondernemend, ordelijk, snel en precies.
Een typische dag op het werk is je prioriteiten kennen in je job en zelfstandig kunnen werken. Initiatief nemen en proactief zijn twee belangrijke punten.
Werken met een verkoopteam is heel aangenaam, we vormen een echt familie en steunen mekaar.
Minpunten
werken in een openspace is niet de ideale werksfeer (concentratie)
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren

Zie meer reviews over Nestlé

Je kan het volgende proberen:

Algehele waardering

3,9
3,7
3,8
4,1

Reviews over Nestlé gesorteerd op locatie