Noël Franklin

Noël Franklin Employee Reviews

All
Belgium5 reviews
Showing all 5 reviews
Vorig jaar studeerde ik af als bedrijfspsycholoog. Daarom was het voor mij heel belangrijk om terecht te komen in een bedrijf waar er menselijk wordt omgegaan met kandidaten en waar er niet teveel wordt gepusht om targets te behalen. Als jonge starter vind ik het waardevol om ergens te werken waar er wordt ingezet op mijn persoonlijke groei. Zo heb ik onder meer een opleiding time management gedaan samen met mijn zaakvoerder en kreeg ik een diepgaande technische opleiding rond IT.
Pros
Bedrijfswagen, honden toegelaten, collega's als vrienden
Noël Franklin is voor mij een bedrijf waarvan ik nooit had gedacht dat ik er zou werken. Ik wou starten in een groot bedrijf omdat ik er veel meer ging leren. Wat had ik het mis!

Nu, twee jaar later, ben ik blij dat ik terecht ben gekomen bij Noël Franklin. Een start-up die begint met een bepaalde ambitie en die zich gaandeweg uitbouwt tot een gevestigde waarde in de rekruteringssector. Ik heb in die periode meer bijgeleerd dan ik ooit had kunnen vermoeden.

Hoe lukt dit? Ik ben omringd door allemaal ambitieuze collega's die mij elke dag inspireren. Niet alleen zijn deze toppers mijn teamleden, zij worden elke dag meer en meer mijn vrienden.
Pros
Friday Drinks - Doorgroeimogelijkheden
Om te werken bij Noël Franklin heb je een specifiek DNA nodig. Wij zijn allemaal sociale, communicatieve en commerciële professionals die de decibels in ons kantoor graag de hoogte in laten gaan. Omdat de job zelf vaak heel wat uitdagingen met zich mee brengt is dit een zeer belangrijk element.
Er worden ook bewust geen team buildings georganiseerd in de klassieke zin van het woord maar wel initiatieven en evenementen die wij zelf organiseren worden mee gefinancierd.

Los daarvan werk ik hier met volle overtuiging en vertrouwen dat wanneer ik iemand uit mijn kennissenkring in contact breng met één van mijn collega's zij hem/haar op handen zal dragen.
Pros
Intellectueel uitdagend
Ik sta elke dag op voor Noël Franklin omdat ik het gevoel heb dat ik - met mijn minieme werkervaring - toch al een toegevoegde waarde kan zijn.
'Een start-up kiezen als jouw eerste job? Ben je gek?', was een reactie die ik vaak kreeg als ik zei dat ik startte bij Noël Franklin. Ja, misschien ben ik dat wel. Maar tot op vandaag sta ik voor de volle 100% achter mijn avontuurlijke keuze. Mijn buikgevoel heeft me toen niet in de steek gelaten.

De werking bij Noël Franklin is uniek, leerrijk en in een omgeving met jonge, ambitieuze mensen. Elke dag ga ik nieuwe uitdagingen aan met boeiende kandidaten op een mensgerichte manier terwijl ik mijzelf als persoon ook kan ontwikkelen.
Pros
Mooie bedrijfsomgeving met collega's die vrienden zijn geworden
Het is een unieke ervaring om deel uit te maken van het groeiverhaal van Noël Franklin. Elke dag is leerrijk en waardevol. Als werknemer moet je je flexibel en proactief kunnen opstellen om steeds nieuwe uitdagingen te overwinnen. Dit is zowel het moeilijkste als leukste aan mijn job.
De Franklins - zo noem ik mijn collega's - zijn per definitie 'vechters', stuk voor stuk ambitieus, intelligent en gemotiveerd om hun gemeenschappelijk doel te bereiken. Ik ben trots om mezelf een Franklin te noemen en mee te werken aan de start een snel groeiende naam binnen rekrutering-en selectie!
Pros
Unieke teambuildings, drinks op vrijdag, mooi ingericht kantoor met pooltafel
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Noël Franklin?