Oleon

Oleon Employee Reviews

All
Belgium3 reviews
Showing all 3 reviews
Bij Oleon vind ik de nodige uitdaging en variatie die ik zoek. Er is ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke groei. Daarnaast zijn er altijd collega's die klaar staan om je te helpen en ondersteunen waar nodig.
Oleon is een groeiend bedrijf dus het werktempo kan soms hoog liggen. Het schakelen tussen verschillende projecten is niet altijd even gemakkelijk. Echter vind ik steeds de nodige begeleiding bij m'n leidinggevende om me hierbij te helpen.

De internationale omgeving heeft als voordeel dat je met mensen van over heel de wereld kan samenwerken.
Pros
persoonlijke groei
Cons
hoog werktempo
Incompetent management resulteert in incompetent ondernemerschap. Als postjespakkerij de bovenhand krijgt dan krijgt men maffiapraktijken. Jammer want ooit was het wel een goed bedrijf...
Official response from Oleon
10 April 2020
Beste Oleon medewerker,

Het spijt ons te lezen dat u ontevreden bent.

Wij hopen van harte dat u binnenkort een gesprek aangaat met uw leidinggevende of HR verantwoordelijke zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing voor uw bezorgdheden.

HR-team Oleon
Ik ben ondertussen een tweetal jaar aan de slag bij Oleon. Mijn job is heel gevarieerd en ik kom in aanraking met vele verschillende collega's van andere departementen. In mijn job sta ik in voor zowel de interne als externe communicatie en marketing van Oleon. Dit gaat heel breed, aangezien hier ook een stukje eventmanagement en employer branding bij horen. Elke dag is anders, maar dat is wat de job net zo leuk maakt. Ook het feit dat Oleon een internationaal actief bedrijf is, is voor mij een meerwaarde, aangezien ik zo mijn talenkennis op dagelijkse basis kan gebruiken. Een uitdaging aan zo'n gevarieerde job, is soms wel projectmanagement. Het is namelijk niet altijd even gemakkelijk om prioriteiten te stellen en alle vooropgestelde deadlines te halen.

Ik krijg bij Oleon de kans om zelfstandig te werken en mijn eigen input te geven, maar word wel steeds goed ondersteund om mijn projecten tot een goed einde te kunnen brengen.

Iets wat onmiddellijk opvalt van zodra je bij Oleon start, is de aangename werksfeer. Er is veel collegialiteit en mensen doen ook effectief de moeite om elkaar te leren kennen. Het management heeft een hele open manier van communiceren en is

steeds transparant over de gemaakte keuzes.
Pros
Zelfstandig werken, werksfeer, collegialiteit, jobinhoud, verloning, bedrijfsrestaurant
Cons
Projectmanagement, bereikbaarheid
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Oleon. Our community is ready to answer.
2,7
Work/Life Balance