ONLY Stores Germany GmbH Employee Reviews for Bedrijfsleider (m/v)

Found 4 reviews matching the search See all 97 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Toffe collega's, sterke collectie en veel doorgroeimogelijkheden
Storemanager (Current Employee) –  Utrecht (provincie)9 August 2019
ONLY onderscheidt zich door de vrijheid die je krijgt als manager. De shop is echt jouw eigen onderneming en kan je zo vormen zoals je wilt. Met de beste mensen in jouw team en de mogelijkheid en handvatten deze op te leiden tot ware sales queens.
Ik vind de collectie ook veel sterker geworden en daardoor super leuk om ook zelf veel te kunnen shoppen met hoge personeelskortingen.
Er zijn veel doorgroeimogelijkheden wanneer je deze zelf creert en hier moet je natuurlijk wel hard voor willen werken. Als je hiertoe bereid bent krijg je er zoveel voor terug.
ONLY is echt de allerleukste werkgever die ik ooit heb gehad!
Was this review helpful?Yes 1No 6Report
Hele Slechte werkgever
Shopmanager (Former Employee) –  Amsterdam3 June 2019
Werkdruk is veelte hoog. Slecht betaalt. Geen waardering. Veelte lange dagen. Bijna geen pauze. Al met al als ik de reviews van te voren had gelezen had ik hier nooit gesolliciteerd! Zonde tijd niks geleerd en helemaal kapot gewerkt.
Je verdiend trouwens ook heel slecht. Onder de cao van retail word je betaald.
Cons
Slecht betaald en niet menselijk
Was this review helpful?Yes 9NoReport
niets op aan te merken
Storemanager (Current Employee) –  Hellevoetsluis, Spijkenisse en Rijswijk13 March 2018
niets op aan te merken. Zeer innovatief bedrijf. Verwacht iets te veel van haar personeel in korte tijd. Veel doorgroeimogelijkheden. Altijd wel vriendelijke mensen.
Pros
doorgroeimogelijkheden
Cons
soms lange werkdagen en alleen in de winkel.
Was this review helpful?Yes 2No 10Report

See more ONLY Stores Germany GmbH reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at ONLY Stores Germany GmbH. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,3