ONLY Stores Germany GmbH Employee Reviews for Verkoper (m/v)

Found 14 reviews matching the search See all 97 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Kortom wat een slecht bedrijf
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Eindhoven30 August 2019
Je bent niet meer dan een nummertje!
Houden totaal geen rekening met het personeel! De druk is gigantisch hoog, er word van bovenuit niet met respect gesproken.
Salaris is slecht!
Ze doen moeilijk als je naar de dokter of iets moet alles moet in eigen tijd zelfs als het niet op je vrije dag kan! Doorgroei mogelijkheden zijn er niet ze houden je altijd aan het lijntje! Ze beloven vanalles maar uiteindelijk komen ze hun afspraken niet na!
Er word totaal niet naar het personeel geluisterd! Ze houden er van om het personeel continu over te plaatsen om je zo uit het bedrijf te werken.
Als je vervolgens punten aangeeft om jezelf te verbeteren of bepaalde dingen dan doen ze het tegenovergestelde, ze houden van dwarsliggen!
Ze zouden zich eens af moeten vragen waarom
Er zoveel mensen overspannen zijn in het bedrijf en hier eens iets aan doen ipv op deze wijze door te gaan! Het bedrijf word er niet beter op.
Er word veel geroddeld en er is sprake van vriendjespolitiek!
Ook moet je het vaak zelf maar uitzoeken!
Je word slecht ingewerkt en je moet 100 dingen tegelijk doen! Worden nooit complimenten gegeven je hoort alleen maar wat slecht is! Als ze merken dat je het ergens te veel naar je zin hebt, word je weer overgeplaatst!
Kortom wat een walgelijk bedrijf! Ik raad ook echt iedereen aan die voor ONLY/BESTSELLER wil werken DOE HET NIET!!!! zo wel dan kom je er vroeg of laat zelf wel achter hoe ze zijn!
Pros
Cons
Alles
Was this review helpful?Yes 14NoReport
Mijn werkervaring bij Only
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Eindhoven9 April 2019
Only is een mooie winkel om in te werken, maar de werkdruk is veel te hoog. In de filialen in Eindhoven hebben ze veel te weinig personeel, waardoor het een groot zooitje wordt. Van mij werd er verwacht dat ik hele dagen (van 10:00-18:00) alleen in de winkel stond, wat betekende dat je alles zelf moest doen: teveel dozen vracht in je eentje uitpakken en labelen, de winkel veranderen, optimize, de winkel netjes houden, administratief werk, maar wel moest iedere klant goed geholpen worden wat natuurlijk allemaal niet gaat wanneer je alleen staat. Als je de taken niet af kreeg moest je overwerken, wat je ook niet altijd betaald krijgt. Ook moest je geluk hebben met pauze, als er te weinig personeel was in andere filialen kon je pauze niet overgenomen worden, en moest je dus maar achter de kassa eten en als het druk is zoek je het zelf maar uit.
Ook wordt er veel geroddeld onderling en vooral wanneer de regiomanager langskomt, plus je wordt genaaid waar je zelf bij staat en veel dingen gebeuren sneaky. Ook word je aangesproken op bepaalde dingen waar de klanten gewoon bij staan, terwijl ik vind dat de klant dit niet hoort te horen. De klant komt immers om te shoppen en om goed geholpen te worden!
Pros
Mooie winkel
Cons
Bovenstaande
Was this review helpful?Yes 20NoReport
Gezellige werkomgeving, collega's etc.
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Hoorn30 November 2018
Het werken bij Only is nooit hetzelfde, je hebt gevarieerde taken en zit dus nooit stil. Je kan bij de kassa, de pashokjes, in het magazijn of gewoon in de winkel staan. Ik wist eerst niet wat ik kon verwachten in een kledingwinkel ik dacht maar mensen te helpen maar het is zoveel meer dan dat, ik heb geleerd hoe je de klanten inspireert en adviseert met de kleding in de winkel, lost de vracht af en vult bij waar nodig is of kleed de paspoppen aan. Het samenwerken met mijn collega's en mijn baas verliep erg goed, we konden goed met elkaar overweg en als ik hulp nodig had waren ze er altijd om me te helpen. Wat ik het moeilijkste vond was het omgaan met lastige klanten maar mijn collega's stonden altijd voor me klaar, dat is ook het leukste van de baan.. een leuk team om mee te werken.
Was this review helpful?Yes 4No 1Report
Only
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Rotterdam8 October 2018
Binnen dit bedrijf heb ik veel mogen leren op het gebied van voor mezelf op komen.
Was this review helpful?Yes 6No 6Report
Geen waarderingen
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Amsterdam3 August 2018
Er word veel verwacht in zo min mogelijk tijd. En ook het liefst met zo min mogelijk medewerkers. De toon die gezet word is rond uit belachelijk en kan eigenlijk niet door de beugel.
Pros
De kleding
Cons
Bovenstaande
Was this review helpful?Yes 16NoReport
Gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (Current Employee) –  Leiden15 July 2018
De meiden bij only zijn hartstikke aardig en begripvol. Je werkt soms hard als het druk is, maar dat is logisch. Je krijgt ook goed betaald
Pros
Pauze
Was this review helpful?Yes 3No 3Report
Uitdagend, commercieel bedrijf
Verkoopmedewerkster (Current Employee) –  Kampen4 June 2018
Only is commercieel ingesteld waar ik zelf ook van houd. Ik ben iemand die altijd tot het uiterst gaat. Tegenslagen heeft iedereen en daar moet je mee leren omgaan.
Was this review helpful?Yes 2No 7Report
Vreselijk, saai
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Amsterdam29 December 2017
Ik heb het hier geen week volgehouden. Er word niks uitgelegd en je mag de hele dag hetzelfde werk doen. Ook word er alleen tegen je gepraat als er verteld word wat je moet doen.
Pros
Leuke kleding
Cons
Collega’s, het werk zelf
Was this review helpful?Yes 9NoReport
dit viel me tegen
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Ede27 November 2017
De werk dag begon gewoon met de klanten begroeten en verder heb ik niet veel meegemaakt bij de Only omdat ik alleen maar achter zat te lebelen vandaar dat dit een minder fijne baan voor me was.
Pros
niks
Cons
Rare baan
Was this review helpful?Yes 7No 1Report
Klantgericht zijn, leuke collega's en verkoopplezier
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Nijmegen10 January 2017
Mijn werkervaring van de ONLY was erg positief. Ik had erg leuke collega's en een leuke baas met een passie voor haar vak. Het leukste van verkoopmedewerker zijn van de ONLY is dat er afwisseling is op de vloer. Ik heb gewerkt in ONLY Nijmegen en dit is een erg groot filiaal die daardoor ook veel mogelijkheden met zich meebrengt. Denk aan Kassawerkzaamheden, klanten aanspreken, adviseren en behulpzaam zijn bij kledingadvies bij de paskamers.
Pros
Super leuke collega's
Cons
een minimum salaris
Was this review helpful?Yes 4No 3Report
Mijn werkervaring in het kort
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Gorinchem20 December 2016
Het werken bij de Only heb ik als zeer gezellig ervaren. Ik ben wel 16, maar heb dagen gewerkt dat ik als leidinggevende mocht werken. Op die dagen was mijn baas afwezig en draaide ik zelfstandig met een collega. Die dagen verliepen soepel, ik haalde mijn omzetten en de sfeer was prima.

Het leukste vond ik toch de klanten. Met sommige heb ik zo een band opgebouwd dat ze mijn nummer vroegen.

De reden waarom ik weg ben gegaan is omdat ik vind dat mijn werk niet gewaardeerd werd. Ik verdiende 3.23 euro per uur en dat vond ik echt te weinig.

Allereerst te weinig omdat ik alle verantwoordelijkheid van de winkel had, ik had de sleutels. Ik moest mijn eigen administratie verwerken, deed eigenlijk alles als een assistent shopmanager.
Was this review helpful?Yes 18No 2Report
ik werd niet goed begeleid
Verkoper (Former Employee) –  Rotterdam21 March 2016
het was een leuke gezellige locatie om te werken alleen we hadden nooit een vaste managers waardoor het op een gegeven moment alles uit de hand liep.
Was this review helpful?Yes 3NoReport
Goede leer mogelijkheden, grote werkdruk
Verkoopster (Former Employee) –  Breda, NB21 January 2015
een fijne maar hectische dag. er is ontzettend veel te doen en je bent altijd bezig.
ik heb geleerd hoe ik dingen moet aanpakken, leiding moet geven, kleding moet presenteren, kassa moet opmaken en de administratie moet doen.

er fijne collega's. het lastige aan deze baan is dat er ontzettend veel druk op je ligt. maar het leukste vond ik de hechte band met de collega's.
Pros
hele fijne werkplek
Cons
werkdruk
Was this review helpful?Yes 4NoReport

See more ONLY Stores Germany GmbH reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at ONLY Stores Germany GmbH. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,3