ONLY Stores Germany GmbH Employee Review

View all ONLY Stores Germany GmbH reviews

Mijn werkervaring bij Only
Verkoopmedewerkster (Former Employee) –  Eindhoven9 April 2019
Only is een mooie winkel om in te werken, maar de werkdruk is veel te hoog. In de filialen in Eindhoven hebben ze veel te weinig personeel, waardoor het een groot zooitje wordt. Van mij werd er verwacht dat ik hele dagen (van 10:00-18:00) alleen in de winkel stond, wat betekende dat je alles zelf moest doen: teveel dozen vracht in je eentje uitpakken en labelen, de winkel veranderen, optimize, de winkel netjes houden, administratief werk, maar wel moest iedere klant goed geholpen worden wat natuurlijk allemaal niet gaat wanneer je alleen staat. Als je de taken niet af kreeg moest je overwerken, wat je ook niet altijd betaald krijgt. Ook moest je geluk hebben met pauze, als er te weinig personeel was in andere filialen kon je pauze niet overgenomen worden, en moest je dus maar achter de kassa eten en als het druk is zoek je het zelf maar uit.
Ook wordt er veel geroddeld onderling en vooral wanneer de regiomanager langskomt, plus je wordt genaaid waar je zelf bij staat en veel dingen gebeuren sneaky. Ook word je aangesproken op bepaalde dingen waar de klanten gewoon bij staan, terwijl ik vind dat de klant dit niet hoort te horen. De klant komt immers om te shoppen en om goed geholpen te worden!
Pros
Mooie winkel
Cons
Bovenstaande
Was this review helpful?Yes 20NoReport

Other ONLY Stores Germany GmbH Employee Reviews

Gutes arbeitsklima
Stellvertretende Filialleiterin (Former Employee) –  Böblingen15 October 2019
Man hat gute Aufstiegschancen und wird herzlichst aufgenommen.
Es wird einem alles sehr gut erklärt und man findet sich sehr schnell ein
Was this review helpful?YesNoReport
Rufen zum Probearbeiten um Sale wochenende zu überstehen
Aushilfe (Former Employee) –  Köln14 October 2019
Ich wurde zu 8 Stunden Probearbeiten gerufen an einem Samstag während überall Sale war! Anfangs wurde gesagt das man keine Erfahrungen braucht und man ja nicht alles sofort Perfekt machen kann. Nach den qualvollen 8 Stunden ohne ordentlicher Aufgabenklärung und nur herablassendes gemecker wieso ich das nicht perfekt machen kann wurde mir gesagt sie würde sich melden und mir ne Zu oder Absage geben. Die Mitarbeiter waren nett aber kannten wahrscheinlich das dauernde Probearbeiter eingestelle ihrer Chefin und haben von Anfang an nicht so benommen als hätte ich eine Chance den Job zu bekommen!
Was this review helpful?YesNoReport
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at ONLY Stores Germany GmbH. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,3