ONLY Stores Germany GmbH Employee Review

View all ONLY Stores Germany GmbH reviews

Productieve en gezellige werkomgeving
Assistent Shopmanager (Current Employee) –  Dronten15 July 2019
Bij ONLY was een typische dag als volgt:

Ik begon met het aanvullen van de winkel. Vervolgens ging je d.m.v een landelijke lijst je beste stijlen op de best mogelijke plekken presenteren. Als het nodig was paste ik de wanden er ook op aan.
Natuurlijk waren er wel bepaalde richtlijnen waar ik me aan moest houden.

Verder ging ik ook over voorraad. Wat weinig of niet verkocht stuurde ik (met overleg van de merchandiser) naar een ander filiaal. Dit gebeurde 1x per week landelijk.

Mijn belangrijkste taak was natuurlijk verkopen en dat ging dan ook voor op al mijn andere taken.
Pros
klanten contact, gezellige werksfeer, altijd wat te doen
Was this review helpful?YesNo 2Report

Other ONLY Stores Germany GmbH Employee Reviews

Gutes arbeitsklima
Stellvertretende Filialleiterin (Former Employee) –  Böblingen15 October 2019
Man hat gute Aufstiegschancen und wird herzlichst aufgenommen.
Es wird einem alles sehr gut erklärt und man findet sich sehr schnell ein
Was this review helpful?YesNoReport
Rufen zum Probearbeiten um Sale wochenende zu überstehen
Aushilfe (Former Employee) –  Köln14 October 2019
Ich wurde zu 8 Stunden Probearbeiten gerufen an einem Samstag während überall Sale war! Anfangs wurde gesagt das man keine Erfahrungen braucht und man ja nicht alles sofort Perfekt machen kann. Nach den qualvollen 8 Stunden ohne ordentlicher Aufgabenklärung und nur herablassendes gemecker wieso ich das nicht perfekt machen kann wurde mir gesagt sie würde sich melden und mir ne Zu oder Absage geben. Die Mitarbeiter waren nett aber kannten wahrscheinlich das dauernde Probearbeiter eingestelle ihrer Chefin und haben von Anfang an nicht so benommen als hätte ich eine Chance den Job zu bekommen!
Was this review helpful?YesNoReport
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at ONLY Stores Germany GmbH. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,3