Orpea

All
Belgium47 reviews
Found 47 reviews matching the search
See all 339 reviews
I am only working at Orpea since 2,5 months but have been very well received since the beginning. The recruitment procedure has also gone very fast! The colleagues are great! There are still many things that can be changed and improved, but that is also a nice challenge! :-)
12 August 2020
What a nice post and proud te read that your onboarding is going very well. We like the positive attitude and the will to look ahead. Welcome.
Werken bij Orpea is elke dag een fijne ervaring. Je kan steeds rekenen op collegialiteit en maakt deel uit van een professioneel team. Vanuit het management kan je rekenen op ondersteuning en betrokkenheid. People 4 People!
10 July 2020
Beste collega, wat een mooie beschrijving van onze organisatie en onze collega's. Leuk te lezen dat je je welkom voelt met een collegiale sfeer. Dank je wel om dit te delen, jouw Orpea collega's.
Une cheffe qui vous motive et veut vous voir progresser, des collègues sympa, du travail intéressant et ou on vous laisse le temps de chercher par vous même.
Un salaire plus que correct.

Que demander de plus.
Cons
Bureau dans un quartier résidentiel
1 July 2020
Cher collègue, merci pour votre message. Orpea accorde beaucoup d’importance à la satisfaction de ses collaborateurs. Nous sommes heureux que vous partagiez cela ici. Salutations chaleureuses de la part d’Orpea.
travail varié, collègues à l'écoute, échange d'information et bonne communication entre chacun d'entre nous. L'entre aide est de rigueur.
Tous ces aspects sont importants.

bonne ambiance de travail, bonne relation sociale entre collègues et avec les résidences.

Environnement de travail agréable.
6 June 2020
Fantastisch ontvangst met zeer professioneel en vriendelijke medewerkers tijdens het sollicitatieproces!
Je wordt er met open armen ontvangen in een warme en sfeervolle omgeving!

Een echte aanrader om er aan de slag te gaan!
14 May 2020
Beste collega, dank je wel voor deze heel mooie woorden. We hechten inderdaad veel belang aan een professioneel en vriendelijk onthaal.
U bent met mensen bezig in een speciale situatie maar voor hen telt alleen geld en zijn zeker niet begaan met de situatie.
Pros
Cons
Men heeft geen luisterend oor voor mensen met kwaliteit en visie.
8 May 2020
Beste, we vinden het jammer dat je deze ervaring had in onze residentie. Dat is niet het gevoel dat we onze medewerkers wensen te geven. Orpea hecht veel belang aan het welzijn van de medewerkers. We staan steeds klaar om te luisteren naar eventuele minder goede ervaringen van onze medewerkers. Jammer dat je hiervoor niet de weg hebt gevonden tijdens je werk bij ons. We hopen dat je toch ook positieve ervaringen hebt gehad, en wensen je alvast oprecht het beste in je verdere loopbaan.
Zalig om te kunnen samen werken met gemotiveerde, zorgzame en gedreven mensen. Competenties worden ten volle ingezet en dit alles voor onze residenten. Grote betrokkenheid van de teams, hier krijg je energie van, top.
24 April 2020
Beste collega, wat een mooie erkenning en mooie woorden voor de teams, dank je wel hiervoor.
Une horrible expérience en tant que technicienne de surface
Pros
Bonne entente avec le personnel au même niveau
Cons
Pas d'écoute, charge de travail énorme pour peu de temps, propos incohérent, peu de considération
13 April 2020
Bonjour, nous sommes désolés que vous ayez vécu cette expérience au sein de notre résidence. Ce n’est pas le sentiment que nous voulons donner à nos collaborateurs. Nous sommes toujours prêts à être attentif aux expériences moins positives de nos employés. Dommage que vous n’ayez pas emprunter cette voie durant votre travail chez nous. Nous espérons que vous avez tout de même vécu des expériences positives et nous vous souhaitons sincèrement tout le meilleur dans votre future carrière.
l entreprise est tres bien a l exception de la maison de repos de waterloo le chateau chenois enormement de changement de direction de cuistot et d autre services nombreuses greves beaucoup de charge de travaille
23 March 2020
Cher collègue, merci pour votre message. Orpea accorde beaucoup d’importance à la satisfaction de ses collaborateurs. Nous sommes heureux que vous partagiez votre expérience personnelle. D’autre part Orpea met tout en œuvre pour assurer le bien-être et le bonheur de ses collaborateurs et pour montrer sa reconnaissance pour le travail fourni. Salutations chaleureuses de la part d’Orpea.
Dank je wel Orpea. Vandaag een mooi geschenkje ontvangen. Dit extraatje is welkom en geeft een boost aan de motivatie.
De dagelijkse waardering is top. Hoe moeilijk het soms loopt in de residentie blijven we positief en benaderen we onze residenten met de glimlach. Hardoy beschikt over een zalig team met mensen die het hart op de juiste plaats hebben. Bbeel werk, topteam, we doen het dagelijks met de glimlach. Werken bij ons is als thuiskomen in een topjob.
8 March 2020
Beste collega, hartelijk dank voor je bericht. Orpea hecht veel belang aan de tevredenheid van onze medewerkers. Het doet ons plezier dat je dit ook hier wil verkondigen! Warme groeten namens Orpea & keep up the good work.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Orpea?
Na een warm onthaal voelde ik mij meer dan welkom in het team.
Ik had een vlotte sollicitatieprocedure en kreeg heel snel antwoord over mijn sollicitatie met de arbeidsvoorwaarden.

Er werd niet enkel naar de CV gekeken maar ook gepeild naar wie ik als persoon was, maar ook waar ik voor stond en welke bijdrage ik zou kunnen leveren op de werkvloer.

Na een maand op de werkvloer, nog steeds ontzettend blij met mijn keuze voor 'T Bisschoppenhofje te Deurne van de Orpea groep!
8 March 2020
Beste, zo fijn te lezen dat je graag in onze residentie in Deurne werkt. We waarderen jouw inzet en positiviteit, dank je wel hiervoor!
Er wordt gefocust op jou professioneel ontwikkeling, wat belangrijk is afhankelijk van de functie waarvoor je solliciteer. De personen die de gesprekken uitvoeren zijn continu professioneel en er is wederzijds respect. Afspraken worden nagekomen. Sollicitatietraject ging zeer vlot.
Een tip: Wees jezelf en ga met de "flow".

Kijk er alvast naar uit om aan de slag te gaan.
8 March 2020
Beste collega, dank je wel voor deze mooie woorden. Elke medewerker is belangrijk bij Orpea, en we hechten hier al belang aan vanaf de eerste contacten. Veel succes namens Orpea.
wat een fijne omgeving met toffe collega's!
Een job met uitdaging, maar je krijgt zo veel terug in de plaats: vriendschap, een leuke babbel met de collega's en bewoners, én dit in een schitterende infrastructuur.
21 February 2020
Dank je wel voor deze enthousiaste woorden. Elke medewerker is belangrijk bij Orpea, daar doen we het voor.
Door tekorten zorgkundigen moeten de goedkopere werkkrachten (de poetsdames) mensen in bed helpen, naar restaurant brengen, helpen eten...
Veel procedures die niemand kan naleven door tekorten (budget)

Maar voor oogverblindende nieuwe stoelen, tafels, zetels... is er steeds massa budget.

Ook jammer dat iedereen overuren in recup moet doen (geen uitbetaling) en per 3maand gaat teller naar 0...

maar Orpea is u er wel dankbaar voor.

Van late naar vroege, natuurlijk. Je maakt daardoor zeker geen fouten.

En loze beloftes voor verbetering maar tegendeel merkbaar. Bewoners de dupe.
19 February 2020
Beste collega, we vinden het jammer dat je deze ervaring had in onze residentie. Dit is niet het gevoel dat we onze medewerkers wensen te geven. Orpea hecht veel belang aan het welzijn van de medewerkers en de residenten. We staan steeds klaar om te luisteren naar eventuele minder goede ervaringen van onze medewerkers. We waarderen jouw inzet en betrokkenheid en nodigen je dan ook graag uit om dit te bespreken met de directie of personeelsdienst.
Orpea est une organization ou on peut ce developer.
Dans les residences on se sont trés la bienvenue, les residents sont notre prioritée.

Culture : teamspirit et communication positive sont un must!

Me developer avec passion et être constructive sont pour moi mon plaisir de travail. Nous sommes une équipe avec la meme vision!

Metre nos resident central et travailler avec une passion pour tous ce qu'on fait.
4 February 2020
c'étais la pire expérience proffesiionel que j'ai eu je ne conseille à personne en tant que technicien de surface.
4 February 2020
Cher, nous sommes désolés que vous ayez vécu cette expérience au sein de notre résidence. Ce n’est pas le sentiment que nous voulons donner à nos collaborateurs. Nous sommes toujours prêts à être attentif aux expériences moins positives de nos employés. Dommage que vous n’ayez pas emprunter cette voie durant votre travail chez nous. Nous espérons que vous avez tout de même vécu des expériences positives et nous vous souhaitons sincèrement tout le meilleur dans votre future carrière.
Pas d autres commentaires
Je ne suis pas autorisée à parler de cette société même après mon C4
4 February 2020
Cher, nous sommes surpris de votre message. Cela ne correspond pas du tout à la situation actuelle. Nous sommes désolés que cela ait été votre expérience. Orpea met tout en œuvre pour assurer le bien-être et le bonheur de ses collaborateurs et pour démontrer sa reconnaissance pour leur travail. Nous vous souhaitons sincèrement tout le meilleur dans votre future carrière.
leuke samenwerking
goeie directeur!

kwalitatieve zorgverlening

in een toch moeilijke sector

kwaliteit is zeer belangrijk voor Orpea en dat wordt hoog in het vaandel gedragen
28 January 2020
Beste collega, hartelijk dank voor je bericht. Orpea hecht veel belang aan de tevredenheid van onze medewerkers. Het doet ons plezier dat je dit ook hier wil verkondigen! Warme groeten namens Orpea.
Dans un grand groupe de la Belgique, nous avons apprécier l'approche de la personne âgée
4 February 2020
Cher, nous vous remercions pour ces gentils mots. Chaque collaborateur est important chez Orpea, et nous accordons beaucoup d’importance au feedback afin de continuellement améliorer notre gestion du personnel.
Je m occupe des résidents
Je les douches je les habits

Je leurs donnes à mangé à certaine personnes ont discute on rigole

J essaie de tout faire pour qu'il soit heureux et épanoui dans l établissement
4 February 2020
Cher collègue, merci pour votre message. Orpea accorde beaucoup d’importance à la satisfaction de ses résidents. Nous sommes heureux que vous partagiez cela ici. Salutations chaleureuses de la part d’Orpea.
Maison de repos superbe, personnels sympathique et a l'écoute des résidents
8 March 2020
Nous sommes heureux de lire que vous aimiez travailler au sein de notre résidence. Nous apprécions votre engagement. Merci !