Partena Hulp in huis

Partena Hulp in huis Employee Reviews

Showing all 12 reviews
Doordat Partena mij die kans heeft gegeven om als verzorgende aan de slag te kunnen gaan is mijn leven er op verschillende vlakken op vooruit gegaan. Ik heb op een bepaalde manier een soort van innerlijke rust gevonden. Ik kan ook altijd terug vallen op een super sectorverantwoordelijke die er steeds is. Soms zeggen ze "op een dag vind je de job van je leven" ik heb die gevonden bij Partena!
Iedereen waarmee je in contact komt bij Partena in verband met je job, is steeds super vriendelijk en altijd bereid om je zo goed mogelijk te helpen. Je bent zeker geen nummer maar echt wel een persoon.
Pros
Menselijke aanpak.
Cons
Loon
Makkelijk evenwicht tussen werk en gezin. Je kan zelf de uren wat kiezen.
poetsen is zwaar en vraagt ook mentale ondersteuning en meer opvolging
Sinds 2012 maak ik deel uit van de Partena familie, want dat is het, een echte familie. In 2016 maakte ik de overstap naar Partena Hulp in huis, waar ik me in geen tijd thuis voelde. Partena is een bedrijf waar de mens centraal staat. Je wordt er ondersteund en begeleid waar nodig. Partena is een bedrijf dat kansen biedt aan zijn medewerkers Niet voor niets werd Partena meermaals uitgeroepen tot werkgever van het jaar. Ik ben oprecht trots om een Partenien te mogen zijn.
Pros
opleiding, ondersteuning, stabiele werkgever
Ik werk ondertussen al 14 jaar voor Partena en heb een 4-tal jaar geleden de overstap gemaakt naar Partena Hulp in Huis. Toffe collega's, goede werksfeer, work life balance is top en ik zou me geen betere werkgever kunnen inbeelden. Ik werd van dag 1 super onthaald door zowel management als rechtstreekse collega's en ben heel trots een Partenien te zijn !
Pros
work life balance
Ik werk momenteel 6 maanden alsrecruiter bij Partena en voelde mij vanaf dag 1 helemaal thuis. Sympathieke en professionele collega's die me wegwijs maakten in de wereld van Partena waardoor ik in geen tijd een echte 'Partenien' werd. Daarnaast is Partena een stabiele werkgever die belang hecht aan een goede work/life balance en net als ik waarde hecht aan kwaliteit, respect en verdraagzaamheid.
Bij Partena hulp in huis heb je een goeie job vast! - goeie verdienste - altijd correcte verloning en op tijd! - werk uren op jou maat - veel vrijheid - een goed contact met jou consulent
Pros
Maaltijdcheques
Cons
Geen weerverlet
Ik werk ondertussen 10 jaar voor Partena, en nu ruim 1 jaar voor Partena Hulp in huis. Ik heb dit bedrijf zien groeien en evolueren tot een van de grotere spelers in de markt. Mijn werkgever omschrijf ik graag als innovatief, correct, stabiel, flexibel, klantgericht en een tikkeltje eigenwijs. Het leukste vind ik de grote onderlinge collegialiteit en het warme gevoel om deel uit te maken van deze familie.
Pros
Flexibiliteit
De samenwerking verliep niet goed. Zo werd me niet vertelt dat meer dan de helft van mijn klanten "vervangingen" waren. Wat op zich jammer is. Verder hebben zij meer de 'klant-is-koning' mentaliteit waardoor ik bij eventuele problemen bij klanten helemaal niet geholpen werd door de consulente. Nochtans wordt beweert dat je deze kunt inschakelen wanneer je hulp nodig hebt. Jammer genoeg ken ik nog iemand die net om diezelfde reden nooit bij Partena heeft willen werken. Poetsen is nochtans een leuk beroep maar een goede communicatie vind ik op zijn minst even belangrijk. Respect is een tweerichtingsverkeer en met die 'klant-is-koning' mentaliteit, ben ik helaas niets mee.
Pros
Vriendelijke klanten
Cons
Veel vervangingen zonder te weten dat dit vervangingen waren
Je zorgt ervoor dat je het huis van je klant mooi spic en span maakt,zodat de klant een verademing heeft als hij thuiskomt van het werk....
Pros
Je kunt u uren wat aanpassen aan u gezinssituatie
Cons
je kent u collega's niet en soms de klanten ook niet
Ik ging naar de klanten thuis op daar te gaan poetsen, bij sommige klanten kwam ik wekelijks en eventueel meerdere keren per week en bij sommige klanten kwam ik om de 14 dagen langs. Ik had mijn vaste werkplanning. Je kon samen met overleg met je klanten je uren wat regelen. Het is wel een zeer zwaar beroep. Je kon zelfstandig werken. Het helpen van klanten bij hun huishouden gaf me wel een voldoening. Klant is koning.
Pros
regeling ivm uren, zelfstandig werken, ...
Cons
lichamelijk heel belastend werk