Perry Sport Reviews

Wel een gezellige zaak
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Groningen1 september 2017
Best wel eeen gezellige zaak aleen een beetje slecht geregeld met zaken enzovoort voorderest oke
Pluspunten
Niks
Minpunten
Geen bestek
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Gezellig ennfijn
Assistent f (voormalige medewerker) –  Papendrecht11 mei 2017
Werk er voor deeltijd omdat ze een sluitingsdatum hebben en wil daarna graag verder aan het werk maakt mij niet uit in wat heb alleen geen mbo diploma maar ben nergens vies voor doe alles voor werk
Pluspunten
Fijne collegas
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Vaak zwaar onderbezet, weinig waardering
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam lijnbaan19 maart 2017
Heb bij Lijnbaan gewerkt, vaak zwaar onderbezet waardoor je extra hard moet werken waardoor je de klanten eigenlijk niet optimaal kunt helpen met het steeds overschakelen op klanten. Hierdoor kun je weinig vracht verwerken soms. Vond dat ik er weinig waardering voor kreeg. Kapot dood zweten op de zolder in de zomer zonder airco.

Wel leuke korting boven op korting met personeelskorting. Word veel aandacht gegeven aan trainingen.
Pluspunten
Personeelskorting, giftcard als kerstpakket, trainingen
Minpunten
Vaak onderbezet= harder doorwerken voor soms wel 3 man, geen leuke sfeer, Geen airco op de hete zolder verdieping
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Door de jaren veel verandert wat niet ten goede voor de medewerkers en sfeer.
Parttime verkoopster (voormalige medewerker) –  Maastricht22 oktober 2016
Afwisselend werk, elke dag was anders.
Van parttime verkoopster opgegroeid tot storemanager Maastricht.
We hadden met de vaste krachten een hechte groep en waren collegiaal naar elkaar.
Het leukste vond ik klanten gelukkig de winkel zien verlaten.
Pluspunten
Mogelijkheid tot vaste dagen werken
Goede Werkgever
Assistent Storemanager (voormalige medewerker) –  Enschede en Apeldoorn7 september 2016
Een goede werkgever waarin er altijd een goede balans bleef tussen werk en prive en er ook altijd tijd was voor gezelligheid na werktijd.
Gezellige werkomgeving
Assistent Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom7 mei 2016
Jaren met plezier gewerkt, helaas kwam er een faillissement aan
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
weinig doorgroeimogelijkheden
Gezellige en drukke werkplek
Administratief medewerker, Parttime (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 april 2016
Begon om 7.00 met het logistieke gedeelte, dan het klaarmaken van de winkel dat deze om 10.00 open kan. En daarna de rest van de administratie, urenregistratie en wat verder moest gebeuren.
Ik heb geleerd om beter samen te werken.
We hadden met de collega's onder elkaar een goede werksfeer.
Heb moeilijkste van deze baan was de communicatie met het hoofdkantoor. omdat alles over teveel schijven ging.
Het leukste van de baan was dat het wisselend werk was
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
slechte communicatie en lage bezetting
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellig en goed samenwerkend team
Time-Out Footwear (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost1 april 2016
gezellig en goedwerkend team om mij heen, hoofdkantoor geen echte mening over
super werkomgeving
STOREMANAGER (huidige medewerker) –  Hardenberg4 maart 2016
Geweldige tijd en team en doorgroei mogelijkheden veel interne opleidingen en bijzondere Focusdagen.
Goede werksfeer
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Rijswijk2 maart 2016
Leuke klanten , prettige collega,s.
Altijd wat te doen, je verveeld je nooit.
goed leerzaam bedrijf
Assistent storemanager (voormalige medewerker) –  Den Bosch29 februari 2016
goede werksfeer met een mooie commerciele insteek mbt. het aanbieden van de juiste producten naar de klant.
Kalverstraat
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 februari 2016
Gezellig en warm team! Iedereen waardeert elkaar en behandeld elkaar met respect. Het is een bedrijf waar je veel kan leren.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een echte familie, veel leiderschap kansen, vertrouwen in hun medewerkers
Storemanager (huidige medewerker) –  Rijswijk25 februari 2016
Helaas zoals iedereen reeds heeft vernomen, verkeerd de Perry Sport in zwaar weer. In zulke situaties denk je altijd terug, aan alle mooie dingen die je mee hebt mogen maken.

Begonnen als BBL-er (werken/leren). Hier goed mijn balans in kunnen vinden, en had destijds een top store manager die mij heeft gemaakt tot wie ik nu ben op de werkvloer. Veel coaching on the job, en spiegelen.

Na 3 jaar BBL-er te zijn geweest kreeg ik een kans om als shop manager in de "shop in shop" in de V&D te staan. Dit heb ik 2 jaar met volle overgave en plezier gedaan, en ook mooie prijzen in de wacht gesleept. Mijn team en ik, zijn 2 jaar op rij de winnaars geweest van een wedstrijd van Puma waarmee we 8 dagen zeilen in Turkije konden winnen. 2 trips die de geschiedenis boeken in zullen gaan.

De sales manager van Perry sport heeft altijd veel vertrouwen in mij gehad en mij mooie kansen gegeven. Na de trip in Turkije ben ik aangesteld als store manager in Rijswijk. Ook met het team in Rijswijk hebben we een mooie prijs in de wacht gesleept. Dit keer van Adidas; 3 dagen naar Manchester (UK) om een voetbal wedstrijd bij te wonen, en met de andere winnende teams er even tussen uit te zijn.

Allemaal geweldige ervaringen. Wat ik het meeste kan waarderen, is dat Perry Sport zoveel aandacht aan hun medewerkers besteed. Cursussen, zogeheten focus dagen en trainingen.

Het motto is dan ook; "Alles wat je aandacht geeft, groeit". Ik ben hier heilig in blijven geloven, en ik zie wat dit heeft gebracht voor mijzelf en mijn teams. Met pijn in mijn hart zal ik een mooie periode van 7 jaar af moeten
  meer... sluiten bij Perry Sport.

Het is tijd voor een nieuwe uitdaging, een frisse nieuwe start. Het is tijd om meer in mijzelf naar boven te halen. Het is tijd om verder te leren. Het is tijd voor verandering.
  minder
Pluspunten
Vertrouwen, groeimogelijkheden, stimuleren
Minpunten
te weinig bezetting (uren budgetten)
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
ik heb een zeer leuke tijd gehad bij de perry sport dit omdat het bedrijf opzich ook heel goed bij mij past omdat ik zelf ook sportief ben.
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Hardenberg12 augustus 2015
smorgens om kwart voor 9 meld ik me bij de winkel in dat kwartier voordat de winkel open gaat bespreken we wat kleine dingetjes hoe we die dag doorkomen, daarna gaan we aan de slag aan het einde van de dag ruimen we alles gezamelijk op en sluiten we alles weer samen af.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellig om er te werken.
Verkoper (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT27 januari 2015
Het was altijd gezellig om er te werken ook omdat je met leuke klanten omgaat die komen iets halen om te sporten. En als je zelf sport dus je weet er veel van dan is dat natuurlijk leuk verkopen.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 5Rapporteren
goeie sfeer
1e Verkoper (voormalige medewerker) –  Doetinchem, GE24 november 2014
Als je jezelf laat zien dat je hoger op kan dan geven ze je ook graag die kans om hoger op te komen binnen het bedrijf.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 2Rapporteren
prima bijbaan
Verkoper (voormalige medewerker) –  bergen op zoom18 februari 2014
Perry sport was voor mij een prima bijbaan waar ik goede werkervaring heb opgedaan
Was deze review nuttig?JaNee 5Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Uitdagende omgeving om te ontwikkelen
Stage gelopen op meerdere afdelingen (voormalige medewerker) –  Verkoper25 januari 2014
Leer ervaring contact met de klant, klant gericht helpen na de vragen die men heeft. Het begeleiden van deze klant naar en mooi product. Werken met collaga's om het product van het bedrijf zo goed mogelijk neer te zetten.
Was deze review nuttig?JaNee 4Rapporteren
Werksfeer met Mede Collega's
Verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB17 september 2013
De sfeer was altijd goed en voelde me er wel op gemak.
Je begon eerst met wat kletsen en even wat drinken en dan was het daarna ook wel werken, onder het werken waren er altijd mede collega's die je hielpen als je het even niet wist,
of tussen door een praatje als het rustig was in de winkel.
Ik vond het sociale contact met de klanten wel heel erg leuk.
Het moeilijkste vond ik informatie geven over de schoenen.. Van mijn collega's heb ik veel geleerd over de schoenen en het werd dus voor mij steeds makkelijker om informatie te geven.
Wat wel erg vermoeiend was je stond de hele dag en de pauzes waren ook niet al te lang.
Ik heb er niet erg lang gewerkt waardoor ik veel kan vertellen maar het was een fijne winkel om in te werken met zeer fijne Collega's.
Pluspunten
Elkaar motiveren
Minpunten
Te korte pauzes
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 2Rapporteren
Mijn dagelijkse werkzaamheden bij Perry Sport
Verkoopmedewerkster Perry Sport (huidige medewerker) –  Almere10 september 2013
Op een normale dag beginnen we om 10 uur smorgens. Over het algemeen gaan we eerst met de aanwezige collega's een kopje koffie drinken en even kletsen. Daarna word de vracht geleverd. Over het algemeen is er 1 persoon die de kooien dan uitpakt en de vracht alvast voor verwerkt. Dit word gedaan zodat er in de winkel sneller vracht verwerkt word. Aangezien bij ons geen vaste taken zijn voor het personeel doe ik het ook regelmatig. Zo gaat de dag een beetje door. Ook moeten we vaak de winkel netjes maken. Zorgen dat alle kleding pakketten goed in de winkel hangen. Alles netjes vouwen en zorgen dat er cross merchandise op de plakken te zien is. Dat houd dus in dat artikelen bij bepaalde kledingpakketten op planken worden gezet. Zo stimuleer je de bij verkoop. Wat af en toe vervelend is zijn dwarse klanten. Klanten waar je netjes tegen moet blijven doen terwijl zij dat zelf niet doen tegen jou of je collega's.
Pluspunten
collega's, werkzaamheden, snelle dagen
Minpunten
vervelende- dronken- of stelende klanten
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 11Rapporteren

5 sterren