Picanol

Picanol Employee Reviews

Showing all 6 reviews
Goeie collega's Mooi betaald Veel voordelen - Ontslag wegens Covid19
Leuke omgeving om te werken samenwerking is er top en heel veel begrip
Pros
Mooie verloning toffe sfeer
Cons
Moelijk om vast te geraken
Leuke ervaring enkel jammer dat men enkel met tijdelijke kontrakten werkt
omtbramen van stukken cnc draaien van stukken en controle deed er ploegwerk en kan met een clark en rolbrug werken
Pros
goede werksfeer
Cons
Was voorheen allemaal veel beter georganiseerd met meer respect voor werk, reis, en rusttijden. Dat alles is laatste periode zeer snel verminderd en ook de appreciatie en inzet extra prestaties worden eerder als normaal aangenomen en niet meer redelijk vergoed. Is grote gestructureerde firma met uitstekende machines, maar kan mits betere communicatie met mensen in de field nog veel verbeteren, alleen daar faalt het momenteel. Directie is eerder zeer afstandelijk, hebben daar geen contact mee. Het moeilijkste is bij ons de verstandhouding tussen verkoop klanten plannen en samenspraak met de buitemonteurs, daar gaat zeer veel geld in verloren en komen ook de meeste frustraties voor. Ik vind het steeds een uitdaging om veel te reizen andere mensen, andere culturen te ontmoeten. Vooral de dankbaarheid van de klanten motiveert in meeste gevallen. Ook de steeds nieuwe uitdagingen om nieuwe artikels, garens, nieuwe technieken enzovoort te kunnen toepassen maakt de job uitdagend.
Pros
Veel internationale vrienden gemaakt mooie culturen ontmoet wereldwijd
Cons
Samenwerking met firma en communcicatie recent heel stroef
Een aangenaam bedrijf met zeer behulpzame voormannen. Het aanleren van nieuwe dingen Een productief bedrijf met vele kansen
Pros
de correcte verloningen
Cons
???
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Picanol?
  1. Employee Reviews