Pimkie Employee Review

View all Pimkie reviews

Vendeuse - Caissière (Former Employee) –  Louvain-la-Neuve18 January 2017
L'ambiance est chouette, les horaires sont varié et assez sympa, le personnel est souriant
Was this review helpful?Yes 2NoReport

Other Pimkie Employee Reviews

Top ervaring
Assistant Manager (Current Employee) –  Aalst9 September 2019
Ik was 16 jaar toen ik bij het bedrijf Pimkie begon te werken.
Ik deed het werk zo graag dat ze me aangeboden hadden om leercontract bij hun te starten en dit zag ik meteen zitten. Ik heb mijn 2 jaar daar uitgedaan en kreeg toen ook een onmiddellijk een job maar helaas was dat maar een part time. Ik ben een jaar weggegaan om een fulltime baan ergens anders uit te voeren. Zodra de functie assistent manager vrij kwam hebben ze me opgebeld en heb ik zonder twijfel ja gezegd. Ik was toen nog maar 20 jaar en was super blij dat ik die kans gekregen heb. Ik heb heel veel geleerd en ze hebben ook in me geïnvesteerd. Helaas moet het filiaal waar ik tot nu toe werk sluiten en mag ik wel in een ander filiaal van Pimkie werken maar dat zie ik niet zo zitten omdat ik de voorkeur heb om in Aalst te werken.
Hoe zag men dag eruit bij pimkie:
Schoonmaak van de winkel,
Beheer van kluis en kassa,
Colis van de dag helemaal verwerken ( beveiligen, ophangen, en in de winkel toevoegen )
Winkel volledig zelf implanteren,
etalages maken,
Voorstellen van promoties aan de klanten,
Opruimen en maken dat de winkel er perfect bij lag.
Was this review helpful?YesNoReport
La pire expérience de ma vie
première vendeuse (Former Employee) –  Bruxelles Anderlecht27 November 2017
Alors comme dire quand j ai postule chez eu il m ont littéralement vendu du rêve! L entretien génial j ai été prise pour un place "d assistante " qui au final ne l es pas sur la fiche de payés en bref tout les responsabilités mais pas le salarié qui va avec...

Après première journée de formation on nous explique gentiment que le petit personnel est à notre disposition en bref je site ma formatrice " Je la petite viens au boulot et tu vois que ta pas besoin d elle parce qu' il y a pas de client qui la renvois chez elle" la je lui dis que c est pas très légal elle éclate de rire et me répond je site " de tout manier c est pas des flammes elle ne connais rien et elle flippe de perdre son taf donc elle la ferme... très belle mentalité

Après il y a les chipotage sur les horaires magasin qui ferme a 21h mais horaires fait jusque 20h pour éviter de payés des horaires tardif! INTERDICTION de faire des photos de son horaires parce qui sinon c est des preuves que l on respecte pas la loi et qu' on change quand bon nous semble!

En bref cette société est juste affreuses et à évité à tout pris
Was this review helpful?Yes 18No 5Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Pimkie. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9