Plus Home Services

Plus Home Services Employee Reviews

Found 37 reviews matching the search
See all 38 reviews
Good atmosphere, full package work benefits, young team. I recommend. Before I began working there made a research, and I find it better than other diestencheques companies.
Zeer hard werken en dat zonder veel voordelen. om niet te zeggen geen.
Je trouve que nous sommes très mal payer. Pour cette raison après 7 ans avec vous j ai décider de faire plus dans ma vie et être récompenser justement pour mon travaille. Apprendre le néerlandais est aussi l une des raison de ma fin de contrat avec vous.
Pros
Horaire flexible
Cons
Salaire tres bas
Professionnalisme, entreprise à l'écoute à Leuven en Belgique
Gezellige omgeving, zeer goede opleiding, toffe collega's.
Er is voldoende afwisseling omdat je telkens naar andere klanten moet. De werkdruk was soms wel hoog en zwaar
Dankzij de collega's is het hier fijn werken. Veel contact met verschillende mensen.
Meer doen voor de mensen want het is hard werk en stressvol Ik ken heel veel mensen die kind willen maken lukt niet door deze werk door al het bukken en trappen.
Pros
Maaltijd cheque zal super zijn
Cons
Geen cadeaus voor goed wrk
ze gaven je een post en je moest zien dzt je er optijd was ookal lukte dat niet altijd
Pros
niks
Cons
geen communicatie op de werkvloer
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Plus Home Services?
Ne protège pas les employés ,les tâches du travail ne correspondent pas a la capacité de la travailleuse
Pros
Rien
Cons
Vous etes à votre merci
Ik heb geleerd hoe je met ouderen om moet gaan. Met ouderen mensen die dement zijn en mensen die moeten revalideren. Het is altijd gezellig om met de ouderen. Je leert altijd bij.
Binnen het bedrijf maakte ik in januari een sprong in het diepe. Ik maakte de overstap van poetshulp naar klantenbeheerder. Gaat het me lukken, of toch niet? Blij met de kansen die ik kreeg en de mensen die in mij geloofden ging ik aan de slag. Gaandeweg merkte ik (al wist ik dat al wel) dat Plus Home Services een bedrijf is die de 3 pijlers in zijn naam waarmaakt. Een PLUS voor de kansen die ze mensen bieden, de super opleidingen, opvolging etc. HOME is het zeker en vast. Een bedrijf waar je thuis komt. Waar iedereen iedereen kent bij voornaam. Waar er altijd iemand klaarstaat met een luisterend oor, een helpende hand. En natuurlijk niet te vergeten de top SERVICE die we dag in dag uit nastreven om onze poetshulpen en klanten gelukkig te maken.
- soepele uren. - gezinnen, ouderen, . . . - . . .
Cons
Meestal goeie klanten, gezellige werkomgeving. We werden ook meestal bijgeschool. Altijd heel duidelijk en leuk om bij te wonen
Hartelijk bedrijf waar je je welkom voelt. Goede opleiding en begeleiding bij de opstart, ook daarna. Fijne afwisseling tussen contact met klanten, thuishulpen (persoonlijk, per mail en telefonisch) en het administratieve luik.
Zeer vlotte, aangename samenwerking met bureau. Gevarieerd werk en mogelijkheid tot persoonlijke inbreng. leuke werkervaring!
In vergelijking met sommige andere bedrijven in de sector is Plus Home Services een heel warm bedrijf, waar men probeert voor de werknemers te zorgen. Een voorbeeld hiervan zijn de werkbegeleiders waar de thuishulpen met al hun vragen bij terecht kunnen, over zowel werk als privé. Bij opstart word je goed opgeleid en begeleid, meestal wordt dit op de kantoren verdergezet. PHS is absoluut een aanrader als werkgever, ik voel me zelf heel tevreden hier!
Pros
Begeleiding van kantoorpersoneel én thuishulpen
Zeer afwisselende leuke job. Procedures waren steeds heel duidelijk, en er werden voldoende opleidingen voorzien voor het personeel. Opleidingen waren steeds ook heel verzorgd, en er werd lunch voorzien. Open bedrijfscultuur.
Pros
Zeer goede opleidingen
Cons
Veel verloop van Personeel
Werken voor PHS als kantoorverantwoordelijke is heel tof! En geeft veel voordelen: Je komt in contact met veel mensen, je hebt een uitdagend job geen dagelijkse routine, je werkt samen in een team, je leert veel culturen te kennen. Je doet commerciële acties, bezoeken bij de klanten, veel contact en ondersteuning aan de thuishulpen. En ook wat administratie bij:)
Facilidade de comunicação com supervisores; regalias;
* Uren zelf te kiezen * Geen weekendwerk * Werken in eigen regio * Lijnabonnement * Weinig tijd over de middag tussen twee klanten * Zelfstandig werken * Het vertrouwen en de dankbaarheid van sommige klanten dat je krijgt doet er veel aan om deze job graag te doen * Ondanks het zware beroep is het wat onderbetaald * Worden opleidingen voorzien zoals de Schoonmaaktechnieken
Pros
Werken in eigen regio
Cons
Te laag loon voor zo'n zwaar beroep.
  1. Employee Reviews