Plus Home Services Employee Review

View all Plus Home Services reviews

Meestal goeie klanten
Thuishulp (Former Employee) –  Duffel25 January 2019
Meestal goeie klanten, gezellige werkomgeving. We werden ook meestal bijgeschool. Altijd heel duidelijk en leuk om bij te wonen

Other Plus Home Services Employee Reviews

gezellige mensen om je heen
Huishoudhulp (Former Employee) –  antwerpen16 September 2019
Ik heb geleerd hoe je met ouderen om moet gaan. Met ouderen mensen die dement zijn en mensen die moeten revalideren. Het is altijd gezellig om met de ouderen. Je leert altijd bij.
Plus home services.
klantenbeheerder (Current Employee) –  Lier5 September 2019
Binnen het bedrijf maakte ik in januari een sprong in het diepe. Ik maakte de overstap van poetshulp naar klantenbeheerder. Gaat het me lukken, of toch niet? Blij met de kansen die ik kreeg en de mensen die in mij geloofden ging ik aan de slag. Gaandeweg merkte ik (al wist ik dat al wel) dat Plus Home Services een bedrijf is die de 3 pijlers in zijn naam waarmaakt.

Een PLUS voor de kansen die ze mensen bieden, de super opleidingen, opvolging etc.

HOME is het zeker en vast. Een bedrijf waar je thuis komt. Waar iedereen iedereen kent bij voornaam. Waar er altijd iemand klaarstaat met een luisterend oor, een helpende hand.

En natuurlijk niet te vergeten de top SERVICE die we dag in dag uit nastreven om onze poetshulpen en klanten gelukkig te maken.
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Plus Home Services. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,1