Politiezone Antwerpen

Politiezone Antwerpen Employee Reviews

Found 4 reviews matching the search
See all 6 reviews
Sinds 2018 actief bij de PZ Antwerpen en ik heb er nog geen enkel moment spijt van gehad dat ik mijn oude 9-to-5-job vaarwel heb gezegd voor dit nieuwe avontuur. Voor mij houdt de job als inspecteur alles in wat ik voor ogen had; veel variatie, contact met de burger, goede afwisseling tussen bureauwerk en terreinwerk, uitdagend, enz... Uiteraard komen we al eens in minder leuke en zelfs gevaarlijke situaties terecht en kunnen we niet iedereen helpen, maar we doen toch ons best en je merkt dat dit geapprecieerd wordt. Je staat er ook nooit alleen voor en kan vertrouwen op je collega's.
Ik ben al 18 werkzaam bij Politie Antwerpen. Elke dag was vroeger verschillend tot ik beslist heb om een nieuwe carrière te beginnen in een nieuwe dienst die uniek is in België. Deze dienst evalueert nieuwe mensen die in ons korps instromen. Wij beoordelen hen op hun competenties en vaardigheden na de opleiding.
Sinds 2005 ben ik de Politie Antwerpen. Ik was 21 jaar toen ik begon, ik ben nu 36 en 2 kindjes rijker. Wat voor mij belangrijk is, is dat de loopbaan perfect meeloopt met je "eigen"leven. In het begin bij interventie is er veel actie en veel weekendwerk, je bent jong en je wil wat :-). Nu, 15 jaar en 2 kindjes later, werk ik bij de recherche en zijn het daguren die voornamelijk zelf te bepalen zijn. Maar de gehele tijd is de afwisseling, toffe collega's en het 'elke dag is anders' gevoel zeker aanwezig! Je hebt veel doorgroeimogelijkheden die je op je eigen tempo kan aanvatten. Je wordt op deze manier gevormd door de jaren heen natuurlijk, je krijgt een 'dikker vel' en verliest je naïviteit. Maar je krijgt er enorm veel voor terug. Ik kom nog steeds elke dag met plezier werken. Als vrouw is het zeker en vast een fijne job! Je komt nog steeds in een mannenwereld terecht maar, stiekem regelen de vrouwen het hier wel ;-) Het is een fijne, uitdagende job!
Ik werk intussen 9 jaar op de communicatie-afdeling van Politie Antwerpen en ik kan alleen maar concluderen dat geen enkele dag hetzelfde is. Onze organisatie is voortdurend in beweging. Wie dat wil, kan daar vanop de eerste lijn aan meewerken. Dat maakt onze politiezone echt uniek. Bovendien zijn we een grote organisatie waardoor je sowieso een functie vindt die op jouw lijf geschreven is, operationeel of burgerprofiel. Ontdek het vooral zelf ...
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
See more Politiezone Antwerpen reviews
You may want to try: