Review over Procter & Gamble van een medewerker

Bekijk alle reviews over Procter & Gamble

Een typische Amerikaanse Multinational
Senior Key Account Manager Professional Division (voormalige medewerker) –  Brussel14 juni 2013
Professionele divisie binnen P&G is een business die enkel werkt met heel ondernemende mensen, de afgelopen jaren heb ik heel wat geleerd door de constante trainingen en seminaries die je kan volgen, deze zijn specifiek gericht op wat je dagdagelijks doet zoals negotiation skills, budget management,return on investment, create good joint business plans etc.
Het moeilijkste maar tegelijkertijd ook het leukste is dat je over een enorme zelfdisipline moet beschikken, en eigenaar, goedkeurder en uitvoerder moet zijn van alles wat je doet.
Pluspunten
lunches aan sterk verminderde prijzen, werk-leven balance heel belangrijk, gratis sporten
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren

Andere reviews over Procter & Gamble van medewerkers

Slechste werkervaring ooit.
bediening van otor, bpa en closer (voormalige medewerker) –  Operator23 juli 2019
De interimmers worden behandeld als uitschot.Er word tegen je geroepen door je oversten.En zijn oversten moeten je altijd van die neerbuigende steken geven.Ze hebben een policy van feedback verlenen aan iedereen .
Maar als je het durft te geven aan een van de verantwoordelijken . Dan vlieg je buiten. Ze ontslaan interimmers voor het minste onzin.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
environnement de travail normal
Assistant researcher (interim) (voormalige medewerker) –  Brussel25 maart 2019
Travail en équipe et un manager qui veille au bon déroulement du travail. Opportunité de rencontrer beaucoup de personnes.
Pluspunten
bel environnement/ très libre
Minpunten
aucuns avantages en nature
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Procter & Gamble. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,2