Review over Procter & Gamble van een medewerker

Bekijk alle reviews over Procter & Gamble

Innovatief, uitdagend vanaf dag 1, technologische omgeving, multicultureel
Labassistent (voormalige medewerker) –  Brussels, BRU12 februari 2015
Door de glijdende uren kon ik zelf mijn dagen plannen, wat handig was gezien ik met openbaar vervoer vanuit Leuven moest komen.
Via een handig intern systeem had je een ideaal overzicht waar andere collega's mee bezig waren en wanneer ze beschikbaar waren of in vergadering zaten.
Ik werd heel goed ontvangen en vond het een pluspunt om in een multiculturele werksfeer terecht te komen.
Het was wel een veeleisende job met verschillende projecten en zeer scherpe deadlines, dus er kwam veel planning aan te pas en soms overuren.
Het feit dat ik onmiddellijk zelfstandig op een project werd gezet, vond ik enerzijds verrassend, maar wel positief en een blijk van wederzijds vertrouwen. Hands-on-experience is de beste leerschool voor individuele ontwikkeling.
Typische taken vragen samenwerking binnen en buiten het bedrijf, discipline, projectmanagement, contact met consumenten, handelspartners, externe aandeelhouders, etc.
Pluspunten
Prachtige accomodatie, gezellig bedrijfsrestaurant met terras en grote vijver
Minpunten
uurtje onderweg met openbaar vervoer, werkdruk
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren

Andere reviews over Procter & Gamble van medewerkers

Slechste werkervaring ooit.
bediening van otor, bpa en closer (voormalige medewerker) –  Operator23 juli 2019
De interimmers worden behandeld als uitschot.Er word tegen je geroepen door je oversten.En zijn oversten moeten je altijd van die neerbuigende steken geven.Ze hebben een policy van feedback verlenen aan iedereen .
Maar als je het durft te geven aan een van de verantwoordelijken . Dan vlieg je buiten. Ze ontslaan interimmers voor het minste onzin.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
environnement de travail normal
Assistant researcher (interim) (voormalige medewerker) –  Brussel25 maart 2019
Travail en équipe et un manager qui veille au bon déroulement du travail. Opportunité de rencontrer beaucoup de personnes.
Pluspunten
bel environnement/ très libre
Minpunten
aucuns avantages en nature
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Procter & Gamble. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,2