PROTECTOR Employee Review

View all PROTECTOR reviews

mala
ggss (Former Employee) –  San Fernando, O'Higgins15 March 2017
empresa mala, con una mala administracion y organizacion del personal encargado de llevar las tareas diarias a cabo. remuneraciones incompletas sin nadie que otorgara una solucion respecto al tema (aun me deben renta) mala organizacion de los turnos falta de personal por la cual se veia obligada a exijir turnos dobles a los trabajadores (16 horas continuas).
Pros
entrega de uniforme, y elementos de seguridad (chaleco anticorte)
Cons
mala remuneracion, explotacion laboral, aveces no se alcanzaba a tomar el tiempo correspondiente de colacion debido a la falta de personal
Was this review helpful?Yes 25No 2Report

Other PROTECTOR Employee Reviews

Très bien
Agent de sécurité (Current Employee) –  Saint-Laurent-du-Var (06)29 September 2019
Je travaille depuis 9mois tout va bien je suis payé le 12.de chaque mois les manageurs sont très bien
Was this review helpful?YesNoReport
Job Culture
It is a nice place to work, workers very accommodative, enabling enviroment also created, team work also encouraged, courses allowed
Security Officer (Current Employee) –  Constuction site27 September 2019
GoodIt is a nice place to work, workers very accommodative, enabling enviroment also created, team work also encouraged, and courses allowed
Was this review helpful?YesNoReport
Claim this company page

Want to know more about working here?

Ask a question about working or interviewing at PROTECTOR. Our community is ready to answer.

Ask a Question

Overall rating