PROVINCIE OOST-VLAANDEREN

PROVINCIE OOST-VLAANDEREN Employee Reviews

Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Mijn taken waren eerder eentonig, mentaal vrij zwaar, maar wel in een amicale werksfeer
Assistent boekhoudkundige dienst (Former Employee) –  Gent2 March 2016
Mijn functie in deze organisatie was ondersteunend, in de boekhoudkundige dienst en veelal onder verantwoordelijkheid voor toch belangrijke documenten.
De sfeer was eerder amicaal, al konden bepaalde taken voor stresserende situaties en gevoelens leiden onder de medewerkers.

Mijn directe collegae vielen goed mee, de werkomgeving was eerder verouderd, onaangepast aan huidige kantoornormen en met storende externe geluiden, alsook een slechte klimatisering bij warm weer.

Het moeilijkste van de job was om de concentratie de hele tijd gelijk en optimaal te houden, wegens het enorm punctuele, repetitieve en soms eentonige karakter van deze functie; input en dubbele controle van cijfers en facturen en correct in een specifiek programma invoeren.
Het eerder ontspannende en afwisselende aan de job was kopies maken, inscannen, post sorteren en telefonische vragen beantwoorden.

Het leukste aan de baan was de werktijdregeling, interne teamdagen en occasioneel de sportdag.
Pros
Sportdag, teamdag
Cons
Geen ontspannigsruimte of aangename lunchruimte in het gebouw
Was this review helpful?YesNoReport
Leuke werkomgeving met capabele, sympathieke collega's.
Communicatiemedewerker ZOOM! Europa (Former Employee) –  Gent, VLG12 October 2015
Verrijkende job met leuke voordelen. Toffe collega's die zeer behulpzaam zijn. Ontspannen omgeving met glijdende uren.
Was this review helpful?YesNoReport
Zeer creatieve en productieve werkvloer. Zeer goede sfeer onder collega's
Medewerker Dienst milieubeleidsplanning (Former Employee) –  Gent26 August 2013
Als medewerker moet je ervoor zorgen dat het werk vooruit gaat, dat ze correct en volledig is. Om bepaalde doelgroepen te bereiken, is iedere keer een andere aanpak vereist.
De directie is correct en staat achter de medewerkers. Zij zijn gepassioneerd door hun werk en geven iedere dag het beste van zichtzelf om het doel te bereiken.
De werkdruk licht vrij hoog en dit zorgt ervoor dat het soms te veel kan worden, maar door middel van volharding en teamspirit lukt het om doelen te bereiken.
Pros
bereikbaar en open
Cons
hoge werkdruk
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at PROVINCIE OOST-VLAANDEREN. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8