Randstad Employee Reviews in Hasselt België

Found 3 reviews matching the search See all 14.225 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
het leukste van de job
Recruiter / Administratie (Former Employee) –  Hasselt België7 October 2019
Ik heb bij Randstad een super goede vriendin leren kennen.
Was this review helpful?Yes 3NoReport
Afwisselende job met zeer hoge werkdruk
junior consultant (Former Employee) –  Hasselt16 August 2012
Een werkdag bij Randstad begint om 08u30, met het nakijken van de binnengekomen mailtjes. Daarna overloop je je to-do lijstje en begin je dat af te werken. Mensen opbellen om te vragen hoe het sollicitatiegesprek verlopen is, of naar het bedrijf bellen om te vragen of de sollicitant in de smaak viel, of ze geïnteresseerd zijn in een openstaande vacature, ..
Daarnaast ontvang je mensen - al dan niet - op afspraak voor een intakegesprek en het overlopen van hun cv. Ondertussen blijf je inkomende telefoontjes afhandelen en werk je je administratie bij.

De werkdruk ligt zeer hoog omdat je heel veel taken tegelijk moet afwerken en er telkens nieuwe info binnenkomt, die je ook niet mag laten liggen. Het is 8u aan een stuk heel hectisch.

Het leukste aan de job vond ik de afwisseling, en de vele sociale contacten. Je komt dagelijks met heel veel (nieuwe) mensen in contact.
Het moeilijkste vond ik om alle aspecten van de job snel onder de knie te krijgen, gecombineerd met het hoge tempo.
Pros
veel extra legale voordelen en een vrij hoog startersloon
Cons
lange werkdagen
Was this review helpful?Yes 29No 9Report

See more Randstad reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Randstad. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,7