RB Employee Reviews

Found 5 reviews matching the search
See all 836 reviews
Een zeer uitdagende job in een super bedrijf, maar wegens herstructurering in het bedrijf beslist om vanaf nu zonder sales reps te werken in de afdeling Fmcg.
Jammer dat mijn interimopdracht niet langer kan duren, hier was ik heel graag gebleven.
- journée de travail très variée mais assez stressante mais ou j'ai pu apprendre énormément grâce notamment aux différents changements( changements de systèmes informatiques, déménagement de centre de distribution ( de 4 à 1), intégration Benelux, projets supply chain - Opportunité de développement restreint au niveau Benelux. - équipe jeune et dynamique - la responsabilité accordée est l'aspect le plus intéressant -
Pros
Flexibilité du travail, responsabilité
Cons
les opportunités de développement
Société dynamique, bien organisée et dont les produits sont, pour la plupart des produits phares. Belle organisation avec possibilité d'épanouissement professionnel
Pros
carte restaurant, moyens de communication, autonomie
Cons
intérim
Goede werksfeer en aangename werkomgeving. De vrijheid die je hebt op de baan is zeer plezant net zoals het contact met je klanten. Bij een klant vertrekken met het gevoel dat je ze echt hebt kunnen helpen waarbij je zelf de vruchten van kunt plukken is fantastisch.
Pros
Zelfstandigheid, vergoeding
Cons
Moeilijke doorgroeimogelijkheden
See more RB reviews
You may want to try: