REALDOLMEN

Showing all 9 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Interne
Software Engineer (Current Employee) –  Huizingen23 January 2020
Het gras is altijd groener….
Ik werk er al 25 jaar en heb het mij nog geen moment beklaagd.
Was this review helpful?YesNoReport
Gedreven professionele collega's in een aangename werkomgeving
Project Manager (Former Employee) –  Project Manager18 December 2019
Gedreven professionele collega's in een aangename werkomgeving
Was this review helpful?YesNo 1Report
Jeugdige werkomgeving, waar de werknemer centraal staat
Software Engineer (Current Employee) –  Brussel18 May 2018
Zeer tof bedrijf, waar je je echt gewaardeerd voelt. Door een goede indeling in units, doet het een groot bedrijf aanvoelen als meerdere kleinere families. Het contact met management is heel makkelijk persoonlijk. "To get there, together" is onze slogan en je merkt dat dit echt leeft in het bedrijf en niet enkel marketing is.

Er worden veel inspanningen gedaan om werknemers bijeen te brengen. Er worden onder andere leuke events en drinks georganiseerd, zodat werknemers in een aangename sfeer elkaar kunnen leren kennen. Daar ga ik met plezier naartoe en zo heb ik al veel toffe mensen goed leren kennen.

Aan starters biedt Realdolmen het acADDemICTs traject aan. Dit traject van 3 maanden, geeft je bij het begin van je carrière een boost in zowel soft- als hard skills alsook in je zelfvertrouwen om het bedrijfsleven aan te vatten.

Zelf vond ik dit een geweldig traject, waarbij je meteen collega's op een losse manier leert kennen en geweldig veel kennis opdoet door de lessen zelf alsook door te praten over gemeenschappelijke (IT) interesses. In mijn ogen een perfect initiatief van Realdolmen, waar zowel de startende werknemers als klanten beter van worden. De juniors van Realdolmen staan daarom ook bekend om hun professionele attitude en kennis.
Pros
acADDemICTs traject, employee centricity, IP ruling
Was this review helpful?Yes 4No 2Report
Best
TC Service Oriented .NET Applications (Current Employee) –  Flanders18 May 2018
Realdolmen is by far the best step in my career I have ever made. Not only was I allowed to boost my experience on a technical level, Realdolmen also made sure I would progress on a personal level as well. From being hired as simple software engineer, I grew to become a technical consultant who advices customers, coaches and trains people and do so much more than I could ever imagine.
Pros
Endless career possibilities
Was this review helpful?Yes 5No 2Report
Warme werkgever
Sr Unit Manager (Current Employee) –  Huizingen17 May 2018
Een organisatie waar je met een sterke wil kunt doorgroeien en ondernemen.

Zelf gestart als junior functioneel analist en mede dankzij leerrijke projecten kunnen groeien in mijn competenties en mezelf kunnen blijven uitdagen.

Voldoende mogelijkheden om bij te leren op verschillende manieren.

Een fijne en open sfeer waar je je welkom voelt.

"Waar een wil is, is echt wel een weg".
Was this review helpful?Yes 4No 2Report
Het draait in de eerste plaats om de medewerker
Unit manager (Current Employee) –  Unit manager17 May 2018
Je staat er als medewerker centraal doordat men ieders potentieel/ambitie wil helpen realiseren. In die zin wordt je ook gestimuleerd en ondersteund om je kennis te verbreden. Dit alles gebeurt op basis van een open dialoog met elkaar en met respect voor ieders eigenheid. Via de aanwezige communities kan er ook talrijke info onder collega's uitgewisseld worden. Ook is er ruimte voor de nodige fun via drinks, sportactiviteiten en een familiedag. Er is er eveneens aandacht voor de gezondheid van de medewerker. Zo worden er inspiratiesessies georganiseerd om gezonder te gaan leven, zijn er deskbikes beschikbaar in de kantoren en staan er fruitmanden als tussendoortje.
Pros
Doorgroeimogelijkheden, open bedrijfscultuur, toffe collega's
Was this review helpful?Yes 5No 1Report
Openheid
Senior IT Sourcer (Former Employee) –  Gent19 April 2018
Het bedrijf opzich is goed, maar het management is te passief!
Was this review helpful?Yes 7No 7Report
Erg goed bedrijf als er projecten zijn.
Technical writer, translator (Current Employee) –  Lummen17 April 2015
Werken bij RealDolmen is erg goed als u een project hebt; Sales en marketing schiet echter wat tekort om voldoende projecten binnen te halen;
Pros
Fringe benefits, company car
Cons
Niet altijd voldoende werk
Was this review helpful?Yes 2No 7Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at REALDOLMEN. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9Work/Life Balance