Recrewtment

Recrewtment Employee Reviews

All
Belgium6 reviews
Showing all 6 reviews
Meegroeien in een groeiend bedrijf
Recrewtment is een jong en dynamisch bedrijf! Bij Recrewtment krijg ik de kans om elke dag samen te werken met toffe collega's, en krijg ik de kans om te groeien in mijn job!
Pros
Leuke werksfeer
Re-CREW-tment
Recrewtment omschreven in een paar woorden: persoonlijk, enthousiast, dynamisch, direct, opvolging en eerlijk.

In uw zoektocht naar werk houden wij steeds rekening met uw verwachtingen, wensen en ambities. Zodat u begeleid wordt naar uw droomjob
Tofste bedrijf in het hele land, leuke sfeer, goede begeleiding en een topteam!
Onze dagen zien er nooit hetzelfde uit. Het contact met de uitzendkrachten en klanten gebeurd elke dag met een glimlach, onze taken zijn zeer variërend en de sfeer binnen het team is super positief!

In de bijna twee jaar die ik hier zit heb ik mijn kennis enorm verrijkt , mijn eigen grenzen verlegd en ben ik communicatief sterker geworden.

We worden van bovenaf goed begeleid, we krijgen veel vrijheid en onze doorgroeimogelijkheden zijn heel ruim.

Ons bedrijf heeft no nonsens beleid en zet zijn eigen mensen mee op de eerste plaats met zijn klanten. We zijn allen open-minded en denken out of the box, dat maakt ons als team zo speciaal.

Het meest uitdagende aan onze job is het geven wat uitzendkrachten willen. We doen dan ook ons uiterste best om de perfect match tussen klant en uitzendkracht te vinden.

Het leuskte aan onze job is de bedrijfssfeer, variatie in de job, het vertrouwen die we krijgen en het contact met onze klanten en uitzendkrachten!

I just love my crew and job!
Pros
goede sfeer, vrijheid in de job, uitdagingen
Cons
Topsfeer
Na ongeveer 3 maanden werken bij Recrewtment krijg ik traag maar zeker de kneepjes van het vak onder de knie.
De super-sfeer onder collega's en met het management zorgen ervoor dat ik elke dag graag kom werken!
Pros
Sfeer
Leuk onthaal en aangename werksfeer
Bij Recrewtment word je op een aangename manier ontvangen, alles verloopt vlot en de mensen zijn vriendelijk!
Warm onthaal!
Zeer fijne collega's en leuke werksfeer! Hou je van 'rechttoe rechtaan' dan ben je bij ons aan het juiste adres. Recrewtment is in groeimodus en biedt dus kansen om mee te groeien met de organisatie.
Pros
No-nonsense
Cons
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Recrewtment. Our community is ready to answer.
Work/Life Balance
4,7