Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven

Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven Employee Reviews

Found 9 reviews matching the search
See all 10 reviews
Ik werk hier graag, omdat het een klein ziekenhuis is en je daardoor persoonlijk gekend bent. De stap om iets te vragen of bvb je mening te uiten is minder groot. Je kent meer collega's owv kleiner ziekenhuis. Je werkt nauw samen in multidisciplinair team.
Pros
Klein, nauwe samen werking, veel bekende gezichten
in het begin was het leuk om te werken voor de rest geen commentaar
Een ziekenhuis met zeer veel potentieel op verschillende vlakken! Eind 2018 hebben we als ziekenhuis een fabuleuze Niaz-accreditatiescore behaald dankzij de inzet van zoveel enthousiaste en competente medewerkers, en een doorleefd kwaliteitsbewustzijn. Uit de welzijnsbevraging van eind 2018 bleek dat de samenwerking en de sfeer op de afdelingen optimaal is (en zelfs beter dan bij andere ziekenhuizen), en dat ons motto "hart voor zorg" ook eentje is van "hart voor mekaar"
J'étais très ravi et enthousiasmé de faire mon stage d'apprentissage à Heilig Hart.
Pros
ambiance bonenfant
Veel variatie qua werk, zowel administratief als fysiek werk. uitdagend de wisselende uren (avond-nacht) zijn moeilijk binnen het gezin fijn contact met collega's
Ik heb een heel goed jaar achter de rug vol met leergierigheid en oefeningen. Ik heb me zeker geamuseerd met de collega's.
Veel wisselende shiften (vroege - late - weekends) Veel verpleegkundig werk geleerd en in contact gekomen met verschillende karakters en pathologieën. Hoge verantwoordelijkheid en grote tijdsdruk. Leuk variërend werk als verpleegkundige
Cons
shiften
Een werkdag als een ander maar je hebt vroeger gedaan met werken in de dag. je moet werken van 7u09 tot 15u30 werken. een leuke sfeer met de collega's het moeilijkste van de baan is soms een beetje te druk op het werk maar hoort erbij natuurlijk. Het leukste is altijd als je gedaan hebt met werken.
Pros
Gratis warme/koude maaltijd. gratis ondergrondse parking, fietsvergoeding of bus vergoeding
Een werk als een ander natuurlijk, soms kan het druk zijn soms kan het niet druk zijn.
Pros
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven?
See more Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven reviews
You may want to try: