Regus Reviews

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 888 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Internationaal bedrijf met de modernste accommodatie.
Guest Services Medewerker (vliegende ploeg) (voormalige medewerker) –  Antwerpen Centraal Station29 juni 2019
Een professionele organisatie met een internationaal cliënteel.
Moderne en high class/tech; werkomgeving.
Te veel en te vaak veranderen van modus operandus op zoek naar een efficiëntere dienstverlening waardoor er geregeld cruciale informatie niet afdoende wordt gecommuniceerd naar de andere departementen of filialen.
Dank zij de inzet en de professionaliteit van de collega's op de werkvloer, merken de klanten hier gelukkig weinig van.
Omdat het management bestuurd vanuit de U.K., botst dat vaak met het management hier in België.
Er heerst ook een strikte hiërarchie van boven uit naar beneden toe.
Dit bevorderd niet de moraal van de werknemers uit België. Want zij werken met hart en ziel voor dit bedrijf en haar klanten.
Ik heb mogen werken in prachtige moderne gebouwen en kantoren over heel België, aangezien ik vliegende receptioniste ben geweest voor het bedrijf.
Pluspunten
Mooie kantoren en professionele collega's
Minpunten
De overuren werden nooit betaald omdat je daardoor je loyaliteit aan het bedrijf mee moest tonen.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren

Zie meer reviews over Regus

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Regus. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,3

3,4Werk-Privé Balans
3,1Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over Regus gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Regus gesorteerd op locatie