SAEY HOME & GARDEN Employee Review

View all SAEY HOME & GARDEN reviews

Een bedrijf of zoek naar een nieuwe identiteit
PRODUCT MANAGER (Former Employee) –  HEULE4 December 2015
Een bedrijf dat teert op het succes van lang geleden. Saey Home & Garden is overrompelt door de concurrentie en probeert hierop te reageren door zich een nieuwe 'trendy' identiteit aan te meten. Dit door onder andere een samenwerking met een marketing bureau en externe specialisten. Door het vele personeelsverloop slagen zij hier tot op heden nog niet in.
Mijn taak was het zoeken naar ideeën voor nieuwe technologieën om het productgamma nieuw leven in te blazen. Dit onder andere door trends op internet te volgen en het bezoeken van winkels. Ik heb geleerd dat het hebben van geen concrete doelen je onzeker maken en weinig voldoening geven. De directie bestaat uit de eigenaar die weinig invloed toelaat waardoor de creativiteit van de medewerkers uitdooft en uitmondt in onverschilligheid en ontevredenheid. De collega's die juist begonnen zijn, zijn nog vol enthousiasme in tegenstelling tot het merendeel van diegenen die er al langer werken. Het was voor mij een uitdaging om elke dag weer 8 uren bezig te zijn met het zoeken naar nieuwe ideeën. Door de wens om een trendy bedrijf te zijn, werden er veel marketing activiteiten georganiseerd om het personeel op te peppen en te enthousiasmeren. Dit was wel plezant en leerzaam.
Pros
personeelsactiviteiten
Was this review helpful?YesNoReport
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at SAEY HOME & GARDEN. Our community is ready to answer.

Ask a Question

Based on 1 review