Scandinavian Tobacco Group Employee Reviews

Found 2 reviews matching the search See all 25 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
De ideale job om in te werken GEEN minpunten
Machine operator (Former Employee) –  Lummen, VLG12 October 2015
STG is een job waar je echt van gaat houden eens je er kan gaan werken. Ik heb er jammer genoeg maar 1.5 jaar kunnen werken omdat het bedrijf aan het fusioneren was en ik tijdelijke werkkracht was.

De algemene indruk dat STG van mij krijgt is niet 5 sterren maar 10 de opvolging van het bedrijf is uitzonderlijk goed , opleidingsmogelijkheden zijn er genoeg , werksfeer is er subliem en collega's en bazen herken je het verschil niet omdat men niet in een gesloten sfeer handelt dit bedrijf telt meer als 600 werkkrachten maar toch heb je niet het gevoel dat je 1 van de zovele bent.

Bij het begin dat ik daar werkte werd ik al zeer goed opgevolgd en geƫvalueerd , de persoon die je toegewezen krijgt weet wat ze moet doen en het is ook een ervaren persoon dat ook opleidingen gekregen heeft voor mensen op te leiden dus hun personeel weet wat ze doen en waar ze mee bezig zijn.

De loonsvoorwaarden van STG liggen eigenlijk te hoog voor wat je er moet doen tussen de 13.85 en 14.88 euro wat zeer hoog ligt aangezien het onder voeding valt (maken sigaren).

De voordelen zijn : Cadeaubonnen voor sinterklaas , cadeaubonnen voor pasen , ecocheques , maaltijdcheques, tankkaart , groepverzekering , hospitalisatieverzekering en pensioenplan.

Het leukste van de baan vond ik persoonlijk dat je er zoveel geleerd krijgt en dat men ook vertrouwen in je heeft. en vooral enorme waardering men komt je om de zoveel tijd eens vertellen hoe goed je werkt en hoe blij ze met jou zijn.

De collega's hangt af van welke post je inzit. Ik zat in een vaste middagploeg van 15.30 tot 22.00 en werd ook
  more... voltijds betaald!
daar waren de collega's zeer familiair omdat onze groep niet groot was , als je in ploegen of dagpost terecht komt kan dit anders zijn heb dit nooit zo ervaren aangezien ik gestart ben in dagpost.

Als er een vacature moest vrijkomen aarzel niet te solliciteren want dit bedrijf doet meer voor zijn mensen dan elk ander bedrijf , hier kunnen veel bedrijven nog veel van leren hoe men met hun mensen moet omgaan kortom het is een people business ipv money business.
Pros
Moderne kantine waar je eten kan bestellen voor goedkope prijzen, tankkaart, ecocheques, Mc, groepsverzekering, pensioenplan, hospitalisatieverzekering, Hoog loon
Cons
Was this review helpful?Yes 2No 1Report

See more Scandinavian Tobacco Group reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Scandinavian Tobacco Group. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,6