Schneider Electric

Schneider Electric Employee Reviews

Found 7 reviews matching the search
See all 3.688 reviews
J ai travaillé chez Schneider pendant 6 ans. C est une entreprise ancienne generation. Elle promet beaucoup au niveau de well being mais elle n'y arrive pas. La direction RH est en dessous de tout. Mais pour le reste c est une firme serieuse . Prenez quand même avec un grain de sel ce qu'ils vous font mirokter
Pros
Serieux
Cons
Vieille mentalite . Direction RH en dessous de tout
SE heeft een redelijk conservatieve bedrijfscultuur en loopt jammer genoeg vast door een management die niet meer 'kan' of weinig bereidheid heeft om te veranderen. Deze mentaliteit en bijhorende machtscultuur binnen het beligisch kantoor verlamt het bedrijf om te veranderen naar een modern bedrijf die met zijn tijd mee is, daardaar is er helaas ook redelijk veel verloop onder het personeel waardoor men goede mensen met de nodige competenties verliest. Het is niet omdat de cijfers ieder jaar binnen de verwachting worden 'geregeld' dat men van een 'gezond bedrijf' kan spreken, operatie 'clean-up' is daar dringend aan de orde en zou zelfs durven zeggen dat het tijd is voor een nieuwe wind (lees CEO). Dit klinkt misschien als 'natrappen' maar ik heb deze houding meerdere malen opgebracht, het is gewoon hoe ik 2 jaar SE ervaren heb ...
une journée de travail pleine d'apports. un environnement saint.
Travail très agréable, environnement également, chef sympathique
Mécanicien automaticien. Très bonne ambiance de travail.
Pros
Café gratuit
Présenter les produits aux installateurs et grossistes Prospections et détections de projets Convaincre les clients à utiliser nos produits L'administration trop lourde ce qui empêche de faire de la prospection correcte.
Pros
salaire + avantages
Cons
Administration
Assembler des disjoncteurs par de mini pièces fournis. Production à la chaine, quota à atteindre. Horaire d'équipe qui donne un bénéfice sur le salaire final.
Pros
Salaire
Cons
condition de travail
See more Schneider Electric reviews
You may want to try: