SD Worx Staffing Solutions

Belgium5 reviews
Found 5 reviews matching the search
See all 17 reviews
Magazijnier Greenyard
Ik heb 7 maanden gewerkt voor SD WORX, als magazijnier (bijverdienste) in Greenyard (Sint Katelijne Waver).
1 dag afwezig geweest wegens corona paniek familiaal problemen en laatst 1 dag gewettigd afwezig wegens werkongeval, volgende dag mocht ik niet meer komen werken.. Mijn pols deed pijn, ik heb nog 4h verder gewerkt, om 2h snachts naar de spoed... Reden was zogezegd dat te veel afwezig was, 2 dagen i 7 maanden! En ook hebben ze gezegd dat ik te weinig produceerde.. Echt belachelijk! Noot meer werken voor hun, geen respect!
Fijne werkgever
Heel aangenaam werken in dit bedrijf. Je voelt een duidelijke visie en richting, dit straalt af op de mensen die we zo goed mogelijk proberen verder te helpen.
Ook op een onwaarschijnlijk fenomeen zoals de Covid-19 crisis wordt heel goed gereageerd. Trots om deel uit te maken van deze groei.
Arrogant management
Een 'waardengedreven organisatie'. Haha, wat een grap. Met een management dat super arrogant is kan je van waarden niet echt spreken. Vrijheid? Alles behalve. Integriteit? Een flop. Vanalles beloven, weinig van komen. Geen aanrader alleszins.
Official response from SD Worx Staffing Solutions
10 March 2020
Jammer dat je er zo over denkt. We doen ons best om onze waarden naar iedereen uit te dragen. We wensen je nog veel succes in je verdere loopbaan!
Leuke werkgever
Tof bedrijf om voor te werken, zeer leuke sfeer en familiegevoel!
Pros
Mooie verloning
Official response from SD Worx Staffing Solutions
17 June 2019
Hartelijk dank voor je positieve review! Wij zijn trots dat onze medewerkers zich thuis voelen binnen ons bedrijf.
Mon stage
Première expérience en tant que consultante intérim. Je peux dire que c'est grâce à ce stage que m'est venu un intéret pour ce job.
J'ai développé des compétences commerciale en un rien de temps. Une véritable passion pour le recrutement.
See more SD Worx Staffing Solutions reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at SD Worx Staffing Solutions. Our community is ready to answer.
Work/Life Balance
3,2