Securex

Securex Employee Reviews

Found 12 reviews matching the search
See all 22 reviews
vriendjespolitiek heerst bij deze werkgever wat het onmogelijk maakt je hier goed te voele
Leerrijke ervaring, mooie kans op Belgische arbeidsmarkt
Pros
Aangename werkomgeving
Cons
Werkdruk bij Payroll Assistant is heel hoog
Leuke ervaring om in een nieuwe sector te komen. Heel vriendelijk. Ik kreeg de mogelijkheid om verschillende functie uit te proberen.
Ze hechten veel belang aan de filosofie van de firma maar in de praktijk merk je er niets van. Ik werd aangeworven als consultant heb nog niets anders mogen doen dan inhouse payroll moeten doen om in te springen.
Goed voor een paar jaar, je leert er veel bij. Weinig back-up binnen de teams, elk voor zich mentaliteit (kan beter) Goede lesgevers en toegang tot alle nodige info. Leiding bezig met rapporten en niet noodzakelijk met essentie van wat er op de werkvloer gebeurt. Onverschillige houding tegenover pestgedrag (vb. in Gent). Vrij veel ziekteverzuim waardoor hogere werkdruk voor de rest. Weinig empatische houding van HR leiding naar werknemers.toe. Mede oorzaak van burns-outs. Geen goede opvolging bij hervatting. Verschillende aanpak naargelang leeftijd, discriminerend. Loon marktconform en transparant. Dure en opzichtige personeelsfeesten. Misschien eerder een sportdag op vrijwillige basis organiseren ? Groot verloop onder jongere werknemers wegens weinig oog voor doorgroei-mogelijkheden. Veel paraplu-gedrag en weinig aanmoediging qua opnemen verantwoordelijkheid van bovenaf. Hoogste leiding vooral mannelijk qua invulling. Milieubewust: goede promotie gebruik fiets en ter beschikking stellen blue bikes op verplaatsing plus max fietsvergoeding en anderzijds erg veel cash-for-car keuze dus veel te veel bedrijfswagens tot gevolg. Infrastructuur kan ook beter qua stalling fietsen, douches, lockers en kleedruimte. Men probeert wel maar er is nog veel ruimte voor verbetering. Speciale vermelding voor goed begeleiden team door de teamleader International. Ondanks hoge werkdruk dicht bij zijn mensen en helemaal mee (vnl Leuven en Waver). Voorbeeldig leiderschap.
Pros
Goede locaties (centraal), mogelijkheid thuiswerk, veel opleiding, deftig loon
Cons
Vele verplaatsingen, leiding chaotisch en te cijfergericht, geen empathie
Très bon contact avec la clientèle et mes collègues.
Productieve werkomgeving, geen 'dode' momenten, doorgroeimogelijkheden. Jammer van de vele tijdelijke contracten.
Pros
maaltijdcheques
Cons
Bonne ambiance de travail. Travail agréable travail ponctuel et enrichissant collectivité avec les collègues
Pros
avantage assurance hospitalière
Cons
pas de points négatifs
Reconnaissance envers Sécurex. Cette société m'a permis de rester dans le milieu du travail tout en continuant mes recherches pour retrouver un emploi dans le secteur de l'imprimerie. Très bon accueil de la part des différents collaborateurs.
Jammer dat ik deze werkgever verlaten heb! Fantastische collega's en fijne werksfeer. Jobinhoud iets te technisch.
Pros
Woon-werkverkeer en werkuren
Cons
Nvt
Innoverende en heel belangrijke projecten te realiseren voor meer dan 1500 werknemers. Heel goede organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en met vele collega's fantastische projecten kan realiseren wat een heel goed gevoel geeft.
Pros
Flexibele werktijden
Cons
Absoluut GEEN, als HR organisatie doen ze ALLES goed voor hun werknemers !
Un cadre agréable, une équipe sympathique. De la passion. On aime ce que l'on fait .. quoi de mieux pour s'épanouir?!
Pros
horaire flottant
Cons
je n'en vois pas
See more Securex reviews
You may want to try: