Securex

HelpfulnessRatingDate
Found 13 reviews matching the searchSee all 24 reviews

Environnement de travail agréable

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Un très bon environnement, salaire promis, extras, …

vriendjespolitiek

vriendjespolitiek heerst bij deze werkgever wat het onmogelijk maakt je hier goed te voele

Administratief bediende

Leerrijke ervaring, mooie kans op Belgische arbeidsmarkt

Pros

Aangename werkomgeving

Cons

Werkdruk bij Payroll Assistant is heel hoog

Gezellige werkomgeving

Leuke ervaring om in een nieuwe sector te komen. Heel vriendelijk. Ik kreeg de mogelijkheid om verschillende functie uit te proberen.

Payroll Consultant

Ze hechten veel belang aan de filosofie van de firma maar in de praktijk merk je er niets van. Ik werd aangeworven als consultant heb nog niets anders mogen doen dan inhouse payroll moeten doen om in te springen.

Leerrijke ervaring, logge structuur, management bezig met cijfers en niet met mensen

Goed voor een paar jaar, je leert er veel bij. Weinig back-up binnen de teams, elk voor zich mentaliteit (kan beter) Goede lesgevers en toegang tot alle nodige info. Leiding bezig met rapporten en niet noodzakelijk met essentie van wat er op de werkvloer gebeurt. Onverschillige houding tegenover pestgedrag (vb. in Gent). Vrij veel ziekteverzuim waardoor hogere werkdruk voor de rest. Weinig empatische houding van HR leiding naar werknemers.toe. Mede oorzaak van burns-outs. Geen goede opvolging bij hervatting. Verschillende aanpak naargelang leeftijd, discriminerend. Loon marktconform en transparant. Dure en opzichtige personeelsfeesten. Misschien eerder een sportdag op vrijwillige basis organiseren ? Groot verloop onder jongere werknemers wegens weinig oog voor doorgroei-mogelijkheden. Veel paraplu-gedrag en weinig aanmoediging qua opnemen verantwoordelijkheid van bovenaf. Hoogste leiding vooral mannelijk qua invulling. Milieubewust: goede promotie gebruik fiets en ter beschikking stellen blue bikes op verplaatsing plus max fietsvergoeding en anderzijds erg veel cash-for-car keuze dus veel te veel bedrijfswagens tot gevolg. Infrastructuur kan ook beter qua stalling fietsen, douches, lockers en kleedruimte. Men probeert wel maar er is nog veel ruimte voor verbetering. Speciale vermelding voor goed begeleiden team door de teamleader International. Ondanks hoge werkdruk dicht bij zijn mensen en helemaal mee (vnl Leuven en Waver). Voorbeeldig leiderschap.

Pros

Goede locaties (centraal), mogelijkheid thuiswerk, veel opleiding, deftig loon

Cons

Vele verplaatsingen, leiding chaotisch en te cijfergericht, geen empathie

Bonne experience

Très bon contact avec la clientèle et mes collègues.

Productieve werkomgeving

Productieve werkomgeving, geen 'dode' momenten, doorgroeimogelijkheden. Jammer van de vele tijdelijke contracten.

Pros

maaltijdcheques

Cons

Avis très favorable, bonne ambiance

Bonne ambiance de travail. Travail agréable travail ponctuel et enrichissant collectivité avec les collègues

Pros

avantage assurance hospitalière

Cons

pas de points négatifs

Transition

Reconnaissance envers Sécurex. Cette société m'a permis de rester dans le milieu du travail tout en continuant mes recherches pour retrouver un emploi dans le secteur de l'imprimerie. Très bon accueil de la part des différents collaborateurs.

Goede werkgever

Jammer dat ik deze werkgever verlaten heb! Fantastische collega's en fijne werksfeer. Jobinhoud iets te technisch.

Pros

Woon-werkverkeer en werkuren

Cons

NVT

Schiiterende onderneming -> hier was mijn DROOMJOB !

Innoverende en heel belangrijke projecten te realiseren voor meer dan 1500 werknemers. Heel goede organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en met vele collega's fantastische projecten kan realiseren wat een heel goed gevoel geeft.

Pros

Flexibele werktijden

Cons

Absoluut GEEN, als HR organisatie doen ze ALLES goed voor hun werknemers !

Chouette environnement de travail!

Un cadre agréable, une équipe sympathique. De la passion. On aime ce que l'on fait .. quoi de mieux pour s'épanouir?!

Pros

horaire flottant

Cons

je n'en vois pas

Ask a question about working or interviewing at Securex. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.8

3.9Work/Life Balance