Play YouTube video button

Belgium106 reviews
Found 32 reviews matching the search
See all 19.832 reviews
Featured review
Securitas selected this as a representative review
Ben 12 jaar actief geweest als bewakingsagent bij Securitas.
Camera bewaking.

Securitas is een fijne onderneming.

Goed contact met de klanten en winkeliers.
Équipement, ecoute , formation, qualité, services.
Dit was voor mij een heel aangenaam bedrijf, niets als positieve woorden!
opportunité d'évoluer si compétant et si poste vacant.
plusieurs formation possible en interne.
Pros
structure de travail et général bien organisé.
goede verloning
goede wersfeer

slechtere communicatie
Société à fuir

Les Responsables ne regarde que à la rentabilité et sans foute du reste !

Aucune possibilité d évolution et quand vous postuler à un poste étant dans la société vous devez repasser tout les test alors que certains non

*Beaucoup de copinage *

Pour tout les personnes qui veulent divorcé c est la société idéal

Ou ne plus voir votre famille c est aussi la qu'il faut postuler

Des qu'ils ne veulent plus de vous il vous trouve tout les défauts du monde !

Même si vous travaillez 30 ans vous toucher comme le petit jeune de 18 ans qui viens de rentre

Secteur à fuir
Pros
Aucun
Cons
Trop pour les cités
Bonne entreprise pour travailler, en surveillance.
Ik ben begonnen in de bewaking onder Cobelguard Security in 2006. In 2012 is Cobelguard overgenomen door Securitas.
Na deze overname is wel gebleken dat de contacten iets minder "persoonlijk" waren, maar niettegenstaande bleef er een goede verstandhouding met mijn meerderen. Hoe groter het bedrijf, hoe "kleiner" de medewerker, maar op mijn niveau kan ik hier niet over klagen.
Pros
Redelijke vrijheid in mijn functie/job
Cons
Weinig kans op extra-legale voordelen
manque de contôl de la part des superieur sur la tenu du personnel sur le lieu de travaille
Pros
bon contacte entre employeur et ouvrier
Cons
manque de contact avec les superieur
Agent statique... Etc... Promesses non tenues ni respectées
Aucune éthique, aucune valeure morale
Pros
Aucun
Cons
Nombreux
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
une grande entreprise familiale Securitas et je changerai pour rien au monde.
Dans c'est société, pour eux nous ne sommes que des numéros. Encore heureux que nous avons des chefs postes qui eux son bien.
Pros
Esprit de groupes en général
Cons
On vous obliges à démissionner, sans rien savoir et ne veulent rien entendre.
les conditions de travail sont bonnes(ça depend de la entreprise-client,qu'on fait la securite)
par contre le salaire c'est trop bas pour rapport a responsabilité du service
aussi les conditions du pays,ne sont pas les meilleurs et c'est pour ça que je quittait securitas
Pros
les clients et collegues
Cons
le paiement
Ik startte mijn carrière als bewakingsagent bij Cobelguard, en toen deze firma nagenoeg volledig werd overgenomen door Securitas ben ik mee overgestapt.

Ik werk vooral als receptioniste / baliemedewerker, zowel op kantoren als fabrieken, de laatste jaren vooral op Seveso-bedrijven. Bij de meeste firma's wordt die taak aangevuld met bediening van alarmcentrales en controlerondes.

Ik word geregeld ingeschakeld bij een EU-top, heb gewerkt in fabrieken, kantoorcomplexen, winkels, banken, musea, scheepsterminals, sportcentra, events, ...

Wat betreft directie en collega's: door de structuur van mijn werk heb ik geen contact met kaderleden. Voor vragen betreffende planning communiceer ik vooral met mijn post-coördinator. Op sommige plaatsen werk ik alleen, op andere in een team. Contact met collega's vormt geen probleem.

Het moeilijkste van de baan is ook de reden dat ik naar ander werk uitkijk: te veel economische werkloosheid.

Het leukste van de baan: je leert een heel scala aan sectoren van naderbij kennen, het contact met de mensen.
Pros
Ervaring in verschillende sectoren
Cons
Economische werkloosheid
J ai beaucoup apprécier l ambiance de travail et la politique de l entreprise mais c était un travail intérimaire et je cherchais quelque chose de fixe
Pros
ambiance, salaire
Cons
aucun
Ze hebben mijn contract niet verlengd owv dat de vaste personeel zelfs op EW stond. Terwijl ze vacatures plaatsen op hun site en toch zeggen dat ze geen openstaande vacatures hebben. Enige nadeel was dat ik tijdens mijn tijdelijke contract op zoek ben geweest naar een job binnen hetzelfde bedrijf.
Is toch normaal als u collega's al 1 maand ervoor wisten dat hun contract verlengd gingen worden en ik die nog niets wist? Moet nog altijd mijn brood kunnen verdienen.

Sommigen die tijdens hun diensten slapen, niet met hun werkkleren komen of hun controletoeren niet uitvoeren krijgen een verlening en vast contract. Ik nooit te laat altijd ja geknikt, arbeidsongeval gehad en toch zo gaan werken, vandaar naar daar gestuurd geweest.
Amai stand voor dank gehad.
Pros
Cons
Veel
Super entreprise mais il faut longtemps pour monter de statut
Je suis simple agent mais je suis très bien vous par mes supérieur et je suis spécialiser dans l'événement et j'ai des responsabilité la fonction de coordonner une équipe de plusieurs agent pendant la soirée
Pros
toujours bien Habiller
Cons
vie familiale
gezond bedrijf maar moeten meer aandacht aan de communicatie tussen WG en WN besteden
Pros
loon
Cons
communicatie
M'n functietitel zegt genoeg denk ik!
Het creëren van een professionele vertrouwensband bij de klant.

Alles wat een Account Manager dient te leren want het verkopen van een niet alledaagse dienst is in het beginstadium best wel moeilijk.
De bezoeken/afspraken vloeiden grotendeels uit leads en/of referenties.
Pros
extra legale voorwaarden, commissies, ...
Cons
soms de lange afstanden & daarbij horende files
pointer à l'heure d'arrivée, prendre son badge, prendre son matériel, aller sur poste, 30 minutes de pause, à la fin de son service, rendre son matériel, rendre son badge et pointer l'heure de fin.
Pros
Transports remboursés
Cons
Pas de parking à part pour les agents de nuit
Voor een eerst vast contract valt dit best op vele vlakken mee, zolang men geen gezin heeft of dergelijke. Werken in een shiftensysteem (de klok rond) is soms heel moeilijk te combineren met privé leven. Het komt erop neer dat men de indruk krijgt nooit thuis te zijn, nooit de kinderen kunnen zien,...Ook zeer hoog tekort aan personeel waardoor de workload hoog ligt en een verlof aanvraag tabou is geworden. Deze revieuw word geschreven op 07/10 en ik kan nu al zeggen dat de helft van mijn colléga's niet al hun verlof gaan mogen/kunnen opnemen voor het einde van het jaar.

Maar het word goed betaald, gezien het in de sector van de veiligheid is. Dus zeer toepasselijk voor alleenstaanders die graag veel geld verdienen maar de tijd niet krijgen om het op te doen. Ideale job om te sparen.
Pros
Colléga's + Salaris
Cons
Sfeer