SGS Reviews

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 464 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Salaire de misère !
Analyst (voormalige medewerker) –  Wavre Bierges26 november 2018
2050 Brut pour 40h/semaine à temps plein.. Package /assurance et avantages peu attrayants.
Management ancestral (teambuilding? brainstorming? Positivisme et gestion d'équipe? INCONNU !)
Virée sans justificatif ! par manque d'organisation, disponibilité à la formation.

Scandaleux, Fuyez
Pluspunten
cafés à volonté
Minpunten
Management, Salaire
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
A fuir de toute urgence
Analyst Chimie (voormalige medewerker) –  Wavre Bierges19 juli 2018
Ayant été victime de harcèlement moral de la part des managers , je déconseille fortement cette société.

Mentalité esclavigiste du 19e siècle.

Aller voir ailleurs, le même type de job est proposé et le salaire est meilleur. Sachez que le salaire tourne autour de 1950€/brut .

Et si malgré tout , vous n'êtes pas convaincu sachez que sur une équipe de 20 personnes en un an 10 sont partis , les seuls qui restent sont soit proches de la retraite soit des jeunes pour qui c'est le premier job.

Mieux vaut être SDF que travailler là.
Pluspunten
Bonne ambiance entre collègues
Minpunten
Par où commencer ?
Was deze review waardevol?Ja 8NeeRapporteren
Een goed gevulde dag
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Mechelen11 juni 2018
Elke dag binnen komen en kunnen starten zonder je te moeten afvragen hoe je de dag gaat doorkomen. Zeer toffe omgeving, variatie in het werk was er voldoende. De mogelijkheid te hebben gehad om je te verdiepen in een stukje van de medische wereld.
Het leuke aan de job : elk dossier is een apart onderdeel... dus niks is hetzelfde. Het moeilijkste was in het begin het werk niet mee te nemen naar huis (gedachtengang).
Pluspunten
geleide uren
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
environnement de travaille adréable
magasinière (voormalige medewerker) –  Wavre3 oktober 2016
travaille d'équipe, j'était même livrée a moi même et ça me plaisait beaucoup, l'équipe me faisait confiance
Pluspunten
cheque repas de 7 €
Minpunten
la distance
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 8Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Het samenwerken met de mensen van de terminalbij het koppelen
inspecteur (huidige medewerker) –  Antwerpen,Linkeroever18 november 2013
Eerst het inspecteren van de boot :aan boord gaan en de instructies samen overlopen met het schip en eventueel aanpassen (checklist invullen,BOL,NOR,quantity request,letter of recommandations,washwaters van boord halen, tanks leeg en droog zijn,eventueel wall-wash navenant de laatste lading,het schip koppelen (zeeschepen alleen ),eerste voet afspreken in welke tanks,dan stalen na laden,berekening maken bij laden en lossen,en empty tank na lossen,losverklaring......
Pluspunten
Soms rustig, soms hééél druk
Minpunten
Te weinig produkten, en weinig afwisseling
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 15Rapporteren

Zie meer reviews over SGS

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SGS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,5

3,4Werk-Privé Balans
3,2Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over SGS gesorteerd op locatie